  • 21. Data: 2009-06-06 17:14:18
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Au !

    W środę, 3 czerwca 2009, o godz. 21:47:39, napisałeś na temat: "Komórka jako
    modem"
    AU m...@m...com, news:h06kiq$166$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jeżeli tam będzie taki wariant, to mam nadzieję, że sobie poradzę. Nie pamiętam
    > czy w tym programie jest łączenie przez USB.

    Jest przez BT x2 (BlueSoleil po jego zainstalowaniu i BT M$), irda,
    szeregowy i usb.

    > Jeśli nie, to pozostanie wariant przez BT. Nie wiem jednak co dokupić żeby
    > desktop mógł się przez BT łączyć z komórką (Nokia E51).

    Sprzedawcę podałem (this.pl) a resztę nie będę reklamował.

    > Z poprzednich wiadomości wynikało, że może to nie chodzić,

    Nie prawda, tak jadę ponad 3 lata na N6230i a teraz obecnie na N6120C

    > więc na próbę lepiej chyba kupić coś niedrogiego. Ale nie wiem co? Czy
    > ktoś może podpowiedzieć konkretnie?

    Już wiesz, koszt 36zł +poczta.

    --
    Hej!

    - W zimie niektóre ptaki odlatują, a niektóre wzdychają. -

  • 22. Data: 2009-06-06 17:17:16
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Maciek !

    W środę, 3 czerwca 2009, o godz. 22:18:59, napisałeś na temat: "Komórka jako
    modem"
    Maciek m...@g...com, news:h06lrl$oas$1@inews.gazeta.pl

    > Zapomnij o BT. Chyba, że lubisz patrzeć na dane przepływające z prędkością
    > śniętej muchy, która wpadła w smołę.

    Podaj konkretną prędkość a nie tylko określenie.

    > Pozostaje jeszcze kwestia sterownika modemu BT,

    Winda lub PC-Suite same go dodadzą do systemu po podłączeniu.

    > okresowe problemy z połączeniem telefon - PC via BT, itp.

    Czyli jakie okresowe, co 30 dni? ;-))

    --
    Hej!

    - Słowacki był mądrym poetą ponieważ pisał wiersze. -

  • 23. Data: 2009-06-06 17:23:55
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Maciek !

    W czwartek, 4 czerwca 2009, o godz. 00:39:17, napisałeś na temat: "Komórka
    jako modem"
    Maciek m...@g...com, news:h06u2o$5fr$1@inews.gazeta.pl

    > Masz rację. U mnie to po prostu zawsze kiepsko działa i stąd ten wtręt o
    > jakości BT :)

    To zależy od szybkości BT w telefonie (N6120c dużo szybszy niż N6230i) i od
    szybkości BTS'a w jakiego jesteśmy zasięgu. Może to być tylko GPRS, EDGE,
    UMTS lub HSDPA.
    I oczywiście od samego dongla, tego co mam potrafi wydusić 5Mmbps
    (teoretycznie).
    Jestem w zasięgu EGDE i modem w telefonie pokazuje ok. 25 KiloBajtów/s.

    --
    Hej!

    - Na peron weszło małżeństwo obojga płci. -

  • 24. Data: 2009-06-06 17:30:12
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Au !

    W piątek, 5 czerwca 2009, o godz. 07:39:46, napisałeś na temat: "Komórka
    jako modem"
    AU m...@m...com, news:h0abl2$4nf$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Mam jeszcze jedno pytanie - jak można zmierzyć szybkość połączenia
    > komputera z Internetem przy pomocy komórki?

    Rzeczywistą prędkość pokaże Ci manager połączeń w komórce.

    > Czy podana prędkość 460,8 kb/s jest wiarygodna? Czy może jest to tylko
    > teoretyczna prędkość pożądana?

    To jest tylko prędkość max jaką może uzyskać pomiędzy kompem a komórką.

    > Była tutaj dyskusja o szybkości przy połączeniu przez BT. O ile wolniejsze
    > byłoby takie połączenie w stosunku do połączenia przez USB (procentowo)?

    Jeżeli jesteś w zasięgu HSDPA tu użyj kabla USB ale przez BT i tak
    osiągniesz max HSDPA coś ok. 3.2Mbps bo te 7.0Mbps to tylko reklama.

    > I jeszcze jedno - czy zawsze kB oznaczają kilobajty a kb kilobity?

    Tak powinno być.

    > Czy można zakładać, że jest to stosowane konsekwentnie?

    Nie.

    --
    Hej!

    - Ze Śląska kilofem wydobywa się węgiel kamienny i brunatny górnik -

  • 25. Data: 2009-06-07 12:38:39
    Od: "AU" <m...@m...com>

    Dzięki.

    > Nie wiem, czy masz abonament, czy tez prepaid i nie wiem jak czesto bedziesz
    > korzystal z interentu, ale warto wybrac taka oferte, zeby placic niewiele, np.
    > w prepaidach ciekawa oferta to Simplus, bo ma ciekawe pakiety internetowe.

    W tej chwili płacę 12 gr brutto za każde rozpoczęte 100 kB w GPRS, przy czym
    dodawane są te wysyłane i przysyłane. Nie wiem tylko czy zgodnie z zapisem kB
    są to na pewno kBajty, a nie kbity.

    Pozdrawiam
    AU