  • 1. Data: 2009-06-03 11:23:02
    Temat: stacjonarny i komórkowy w jednym
    Od: "Majka04" <m...@w...pl>

    Witam.
    Może ktoś wie, czy oprócz Ery jeszcze jakiś operator ma usługę stacjonarny i
    komórkowy w jednym. Bardzo proszę o informację.
    Majka

  • 2. Data: 2009-06-03 12:02:15
    Temat: Re: stacjonarny i komórkowy w jednym
    Od: AL <a...@s...tam>

    Majka04 pisze:
    > Witam.
    > Może ktoś wie, czy oprócz Ery jeszcze jakiś operator ma usługę stacjonarny i
    > komórkowy w jednym. Bardzo proszę o informację.
    > Majka

    ja mam swoj stacjonarny numer w komorce gdziekolwiek sie rusze z domu -
    nawet za granica.
    Warunek musze miec dostep do netu poprzez WiFi komorki (telefon VoiP) -
    wystarczy z reguly udac sie do jakies kafejki (mowa o cywilizowanych
    krajach)

    Jak dzwoni u mnie telefon w domu - widze to rowniez pacujac na
    komputerze w pracy - i w razie czego moge rozmowe odebrac rowniez na
    komputerze.

    --
    pozdr
    Adam (AL)