  • 1. Data: 2009-05-07 17:10:06
    Temat: Komorka skladana uzywana do 100zl
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Witam,
    jaka uzywke skladana (czy jak to sie nazywa) polecacie do okolo 100zl
    Mialem kiedys samsunga e700 i 2 czlonkow rodziny. W sumie fajny telefon
    ale ma wade konstrukcyjna. Pada tasma miedzy telefonem a displayem.
    Wiec szukam jakiegos telefonu, ktory nie mialby tego typu wad, ktore za
    pol rok uczynia go zlomem :)
    Marka nie ma znaczenia :)

    --
    topek-> jak zawsze pozdrawiający
    <---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

  • 2. Data: 2009-05-07 17:57:55
    Temat: Re: Komorka skladana uzywana do 100zl
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "topek" news:4a0315f2$1@news.home.net.pl

    > Witam,

    Cześć :)

    > jaka uzywke skladana (czy jak to sie nazywa) polecacie do okolo 100zl

    A może nówka? Nokia 1208 czy 1209? Ludzie, którzy wyrosi już z gadżetów
    bardzo sobie chwalą :)

  • 3. Data: 2009-05-07 18:05:55
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "topek" news:4a0315f2$1@news.home.net.pl

    > Cześć :)

    > A może nówka? Nokia 1208 czy 1209? Ludzie, którzy wyrosi już z gadżetów
    > bardzo sobie chwalą :)
    Ale to miala byc klapkowa/skladana :)

  • 4. Data: 2009-05-07 19:26:09
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    topek wrote:
    > W sumie fajny telefon
    > ale ma wade konstrukcyjna. Pada tasma miedzy telefonem a displayem.

    Niestety to nie jest wada, tylko właściwość - między ruchomymi,
    aktywnymi elementami telefonu musi być taśma łącząca i ona zawsze ma
    ograniczoną trwałość. Czasem większą, czasem mniejszą, ale jednak.
    Właśnie dlatego nie kupuję takich telefonów :)

    Jakub

  • 5. Data: 2009-05-07 20:42:54
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Witam,
    > jaka uzywke skladana (czy jak to sie nazywa) polecacie do okolo 100zl

    sony eryk w300i
    niezniszczalny, swietna bateria (tydzien)

  • 6. Data: 2009-05-07 21:52:32
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Michal in news:gtv8b2$33s$1@node1.news.atman.pl
    > sony eryk w300i
    > niezniszczalny, swietna bateria (tydzien)

    a nie za maly wyswietlacz? co za tym idzie - czcionki...
    Poza tym: taka grubsza klucha z niego troche :)

  • 7. Data: 2009-05-08 05:56:02
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Jakub Danecki pisze:
> [...]
    > ograniczoną trwałość. Czasem większą, czasem mniejszą, ale jednak.
    > Właśnie dlatego nie kupuję takich telefonów :)

    Za to w bezklapkowcach szybko psuje sie joystick. Pewnie szybciej niz
    tasma w klapce.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 8. Data: 2009-05-08 07:15:30
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Michal pisze:

    > sony eryk w300i
    > niezniszczalny, swietna bateria (tydzien)
    Fajna propozycja,
    a jakie opinie na temat trwalosci ma Nokia 6125
    bo tez za te pieniadze jest do wziecia :)

  • 9. Data: 2009-05-08 07:58:16
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "perszing" <> napisał w wiadomości news.pl...

    > Za to w bezklapkowcach szybko psuje sie joystick. Pewnie szybciej niz
    > tasma w klapce.

    4 lata używałem jedną N6230i - nic się nie zepsuło :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 10. Data: 2009-05-08 08:30:54
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    perszing wrote:
    > Za to w bezklapkowcach szybko psuje sie joystick. Pewnie szybciej niz
    > tasma w klapce.

    Tak tak, zwłaszcza w tych, które joysticka nie mają. Oczywiście
    rozumiem, że joysticki (o ile są) w klapkowcach są idealne i się nie
    psują :)

    Jakub