  • 1. Data: 2009-05-07 11:59:52
    Temat: G1 era hot spot Gmail
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Witam. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego gmail przez era hotspot nie dziala w
    G1? Po przełączeniu na UMTS dziala. Oczywiscie reszta rzeczy dziala z
    hotspota :)

    Taka ciekawostka :)

    --
    OGONek~

  • 2. Data: 2009-05-07 14:22:15
    Temat: Re: G1 era hot spot Gmail
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    OGONek~ wrote:
    > Witam. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego gmail przez era hotspot nie
    > dziala w G1? Po przełączeniu na UMTS dziala. Oczywiscie reszta rzeczy
    > dziala z hotspota :)

    Oczywiście zakładam, że się zalogowałeś na swoje konto blueconnect i
    aktywowałeś dostep do internetu (w browserze oczywiście)?

    Jakub

  • 3. Data: 2009-05-08 06:07:45
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > Oczywiście zakładam, że się zalogowałeś na swoje konto blueconnect i
    > aktywowałeś dostep do internetu (w browserze oczywiście)?

    Oczywiscie - dlatego zanim doszedlem ze po przelaczeniu na UMTS gmail dziala
    to minelo 2h meczenia się :-)

    Jeszcze raz powtórze - internet dzialal przez wifi. Bylem zalogowany do
    hotspot-a ery haslem przez Web :-)

    --
    OGONek~

  • 4. Data: 2009-05-08 08:29:17
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    OGONek~ wrote:
    > Oczywiscie[...]
    > Jeszcze raz powtórze - internet dzialal przez wifi. Bylem zalogowany do
    > hotspot-a ery haslem przez Web :-)

    I pozostaje ostatnie pytanie: mówisz o gmail.com czy kliencie gmail
    wbudowanym w G1 (zakłądam, ze rom oficjalny z Ery).
    Jak się dokładnie dowiem, to sam przetestuję.

    Jakub

  • 5. Data: 2009-05-08 08:51:56
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    > I pozostaje ostatnie pytanie: mówisz o gmail.com czy kliencie gmail
    > wbudowanym w G1 (zakłądam, ze rom oficjalny z Ery).
    > Jak się dokładnie dowiem, to sam przetestuję.

    Kliencie wbudowanym. Nie odbieral maili ktore wyslalem. Sprawdzilem kompem n
    gmail.com i lezaly. Klient nic nie widzial. Dziwnie jakos.
    Jestem nowym uzytkownikiem tego telefonu ;-) Wiec sie naszukalem w
    ustawieniach i w koncu sie przelaczylem na 3G i wszystko poszlo. Sprawa
    miala miejsce w sklepie ERY.

    --
    OGONek~

    ps. Czy mozna mailem wyslac na to jakis plik (np. aplikacje) bo jak probuje
    zapisac zalacznik to mam - parse error.