  • 1. Data: 2009-05-07 15:30:45
    Temat: Alternatywne oprogramowanie do telefonów Nokia
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Możecie polecić inne programy do obsługi telefonów Nokia poza Nokia PC Suit
    pod systemy Windows?

  • 2. Data: 2009-05-07 16:35:41
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Kamikazee pisze:
    > Możecie polecić inne programy do obsługi telefonów Nokia poza Nokia PC
    > Suit pod systemy Windows?

    Mozesz przed zadaniem takiego pytania najpierw sprawdzic archiwum grupy
    - np. watek sprzed 48h?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-09 14:39:55
    Od: "amichal88" <U...@p...fm>

    Witam. Rowniez chcialbym przylaczyc sie do pytania. Niestety nie moge
    znalezc topica o ktorym mowi kolega wyzej.

    M.

  • 4. Data: 2009-05-09 14:45:42
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    amichal88 pisze:
    > Witam. Rowniez chcialbym przylaczyc sie do pytania. Niestety nie moge
    > znalezc topica o ktorym mowi kolega wyzej.

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /search?q=pc+suite+alternatywa&start=0&scoring=d&