  • 1. Data: 2010-04-14 20:12:41
    Temat: Komputer - odtwarzacz mp3
    Od: rex <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś z Was przerabiał temat wykonania z PC odtwarzacza mp3?
    Założenia:

    - szybki start (szybka dystrybucja linuxa?),
    - automatyczne ładowanie aplikacji odtwarzającej mp3,
    - NIC więcej (żadnych sieci, żadnych usług, żadnego internetu - TYLKO
    mp3).

    Oczywiście całość z założenia podłączona ma być do wzmacniacza - to
    już prosta dla mnie sprawa.

    Proszę o ewentualne info. Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-04-14 20:24:22
    Temat: Re: Komputer - odtwarzacz mp3
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-14 22:12, rex pisze:
    > Witam,
    > czy ktoś z Was przerabiał temat wykonania z PC odtwarzacza mp3?
    > Założenia:
    >
    > - szybki start (szybka dystrybucja linuxa?),
    DOS+DOSAMP lub cubicplayer

    > - automatyczne ładowanie aplikacji odtwarzającej mp3,
    autoexec.bat

    > - NIC więcej (żadnych sieci, żadnych usług, żadnego internetu - TYLKO
    > mp3).
    jest.

    > Oczywiście całość z założenia podłączona ma być do wzmacniacza - to
    > już prosta dla mnie sprawa.
    >
    > Proszę o ewentualne info. Pozdrawiam!
    Sprzęt - cokolwiek. Najważniejsza karta muzyczna, ale tu byś musiał
    pogrzebać w dokumentacji odtwarzaczy. Pewnie łatwiej będzie z kartą
    działającą pod małym windowsem, typu 95osr2 czy 98 i puszczenie tego
    przez directsound.

  • 3. Data: 2010-04-14 20:52:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-14 22:12, Użytkownik rex napisał:
> [...]
    > - automatyczne ładowanie aplikacji odtwarzającej mp3,
    > - NIC więcej (żadnych sieci, żadnych usług, żadnego internetu - TYLKO

    To było modne przed pojawieniem się tanich odtwarzaczy MP3.
    W sytuacji kiedy nie będzie tam żadnych innych usług dowolny
    odtwarzacz (z ewentualna obsługą CD) będzie tańszy, mniej
    prądożerny, zajmie mniej miejsca niż komputer i pewnie
    szybciej wystartuje po włączeniu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-14 20:55:34
    Od: rex <a...@p...onet.pl>

    On 14 Kwi, 22:52, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > odtwarzacz (z ewentualna obsługą CD) będzie tańszy, mniej
    > prądożerny, zajmie mniej miejsca niż komputer i pewnie

    Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
    500 Mb po USB?

  • 5. Data: 2010-04-14 21:10:27
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** rex <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego 500 Mb
    > po USB?

    Chociażby WD TV Mini, do tego będziesz miał pilota, przyjemny interfejs,
    odtwarzanie filmów i przeglądanie zdjęć - cena ~200zł. Istnieje pewnie dużo
    innych, ale chociażby ten.

    Tyle, że jakbym miał brać coś takiego to wziąłbym WD TV Live HD - to samo co
    wyżej plus odtwarzanie z sieci (niestety tylko Ethernet) tzn. streamowanie z
    komputerów (muzyka, zdjęcia, filmy) oraz Youtube. No i bezproblemowe
    odtwarzanie HD 1080p z większości formatów. Cena ~440zł. Testowałem to ostatnio
    - kupiłem rodzicom - bez problemu radzą sobie z obsługą wszystkich funkcji (no
    może poza konfiguracją sieci), a to znaczy naprawdę wiele.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2010-04-14 21:11:17
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > CD) będzie tańszy, mniej prądożerny, zajmie mniej miejsca niż komputer i
    > pewnie szybciej wystartuje po włączeniu.

    I nie napierdala wiatrakami oraz nie wygląda jak komputer w salonie co moim
    zdaniem jest ważniejsze od ceny czy konsumpcji energii.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2010-04-14 21:19:01
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

> [...]
    > mp3).
    >
    > Oczywiście całość z założenia podłączona ma być do wzmacniacza - to

    Przecież są już dziesiątki odtwarzaczy tzw "sieciowych" z dyskiem bez
    dysku z usb z czytnikiem kart, wyjściem cyfrowym i obsługą formatów
    bezstratnych - jaki jest sens budować do tego komputer skoro za 400 zł
    masz gotowe estetyczne urządzenie ? dodatkowo jeszcze film w HD obejrzysz

  • 8. Data: 2010-04-14 21:20:50
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    rex pisze:

    > Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
    > 500 Mb po USB?

    Tak, znam
    http://www.allegro.pl/item986490410_odtwarzacz_sieci
    owy_xtreamer_hd_gw_2lata_nowy.html
    oraz wiele innych.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-14 21:23:47
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Dawid <m...@n...pl> wrote:

    > Tak, znam
    > http://www.allegro.pl/item986490410_odtwarzacz_sieci
    owy_xtreamer_hd_gw_2lata_nowy.html
    > oraz wiele innych.

    Używałeś tego? Jak wrażenia?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2010-04-14 21:24:03
    Od: rex <a...@p...onet.pl>

    On 14 Kwi, 23:10, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

> [...]
    >
    > --

    Witam, wszystko OK. Tyle, że potrzeba TV żeby poruszać się po menu,
    potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.