  • 1. Data: 2010-04-14 05:43:50
    Temat: Test procesora - przed sprzedaza
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam,

    jakim programem zrobic test procesora spod dos'a zeby wyniki (w formie
    zdjecia) byly dobrze odczytywalne i wiarygodne dla kupujacego np. na allegro

    mozecie cos polecic ? chyba ze spod win ale bym musial zainstalowac na
    chwile bo plyte i procek mam luzem

  • 2. Data: 2010-04-14 06:25:50
    Temat: Re: Test procesora - przed sprzedaza
    Od: Lechu <"nomail[]"@master.pl>

    Dexter-Labolatory pisze:
> [...]
    > allegro
    >
    > mozecie cos polecic ? chyba ze spod win ale bym musial zainstalowac na

    CPU-Z?
    windowsa mozesz z CD wystartowac, nie trza isntalowac...

  • 3. Data: 2010-04-14 06:27:07
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    http://www.ubcd4win.com/contents.htm
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-04-15 21:24:20
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hq3kml$lkf$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > allegro
    >
    > mozecie cos polecic ? chyba ze spod win ale bym musial zainstalowac na

    Jedynym chyba aktualizowanym diagnostykiem pod dosa jest Hwinfo. Wersja
    dosowa (ostatnia aktualizacja z grudnia 2009) zajmuje jak pamiętam mniej niż
    1 MB, a wiec zmieści się na dyskietce startowej (więc nie trzeba przyłaczać
    HDD ani optyka, starczy flop).