    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Komputer z Windows CE poszukiwany - tani.
    Date: Sun, 07 Apr 2019 11:52:14 +0200

    Mam potrzebę zainstalowania pewnej aplikacji na kompie z windows CE (7
    lub lepiej embeded). Szukam więc jednostki nadającej się do zastosowań w
    środowisku możliwie zbliżonym do przemysłowego. Nie chodzi mi o jakąś
    specjalną obudowę, to żaden kłopot, jedynie o trwałość i interfejsy (np:
    24VDC zasilanie, konstrukcja z mocnymi gniazdami rozsądnie rozmieszczonymi).
    Szukam czegoś z wyjściem DVI lub nawet VGA, HDMI niemile widziane, ale
    jak nie będzie wyboru to poszukam przejściówki. Koniecznie 2 porty, z
    czego przynajmniej jeden musi być gigowy. Najchętniej coś w okolicach
    Celeron 2.5G lub lepiej, pamięć 2G to aż nadto. Może startować z FC,
    dysku, acha, musi być przynajmniej 2x usb.

    Znajduję rozwiązania typu Astor, Advantech, ciekawie wygląda Elmatic,
    ale ceny ciągle na poziomie od 1 do 2 kEur. Przy takich cenach zakup
    przestaje mieć jakikolwiek sens. Ceny na poziomie 500Eur moim zdaniem
    stanowią absolutnie górną granicę opłacalności tematu.
    Pomyślałem, że może ktoś zna rynek, może używa jakiegoś niszowego
    producenta i podpowie.

    Irek.N.