  • 1. Data: 2009-01-06 17:40:44
    Temat: Końcówki mocy do SONY VSX 505 rds
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś zamienniki?

    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584
    Contact: GG#44450, propionate#wp.pl
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 2. Data: 2009-01-08 17:16:54
    Temat: Re: Końcówki mocy do SONY VSX 505 rds
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 18:40:44 +0100, jakże pięknego
    Solaris <s...@b...inspired> wystukał co zawarte poniżej:

    : Witam.
    :
    : Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś zamienniki?

    Przepraszam chodzi o Pionieer VSX 505 RDS.

  • 3. Data: 2009-01-08 19:13:42
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
> [...]
    > : Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś
    > zamienniki?
    >
    > Przepraszam chodzi o Pionieer VSX 505 RDS.

    Pewnie w sklepie, no i pewnie każdy oczywiście wie jakie końcówki mocy są w
    Pionieer VSX 505 RDS

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-01-08 22:53:57
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Otwórz obudowę, przepisz nazwę z klocka końcówki i wpisz w Google - na 90%
    znajdzie Ci sklep w Polsce.
    Jak Google same nie znajdą, podaj nam nazwę elementu - pomożemy.
    Wmak