  • 1. Data: 2009-01-06 12:38:23
    Temat: L-on do apatatu fotograficznego
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Witam
    poszukuje akumulatora Li-on o wymiarach 16,5x48,5 . Niestety na
    akumulatorze nie ma oznaczeń . Aku ma oznaczenia NP-80 na allegro maja
    tylko stare i niesprawne .
    Marek S

  • 2. Data: 2009-01-06 13:29:09
    Temat: Re: L-on do apatatu fotograficznego
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Marek S schrieb:
> [...]
    > poszukuje akumulatora Li-on o wymiarach 16,5x48,5 . Niestety na
    > akumulatorze nie ma oznaczeń . Aku ma oznaczenia NP-80 na allegro maja

    a google szlag trafił? Przecież prawie wszystkie sklepy, z amazonem
    włącznie, te akumulatory sprzedają. W sklepach z aparatami
    fotograficznymi, Media Markt i podobne też mają.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-01-06 15:14:29
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Marek S pisze:
> [...]
    > poszukuje akumulatora Li-on o wymiarach 16,5x48,5 . Niestety na
    > akumulatorze nie ma oznaczeń . Aku ma oznaczenia NP-80 na allegro maja

    Jakoś widzę też inne niż niesprawne, no ale nie wiem, może o coś innego
    Ci chodzi ;).. bo widzę, że wiele firm ma NP-80...
    http://www.allegro.pl/search.php?string=(NP80+NP-80)

    Pozdrawiam
    Konop

  • 4. Data: 2009-01-06 20:18:12
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    takiego z allegro to ma ale do d .... a sprzedawca nie chce oddać kasy
    wiec .... wole sam aku wymienić .

  • 5. Data: 2009-01-06 22:20:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Marek S wrote:

    > takiego z allegro to ma ale do d .... a sprzedawca nie chce oddać kasy
    > wiec .... wole sam aku wymienić .

    to o co w koncu ci chodzi? W sklepach tych akumulatorow pelno, nie musisz
    kupowac na allegro.

    Waldek

  • 6. Data: 2009-01-06 23:22:40
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    pisałem o akumulator o tych wymiarach .

  • 7. Data: 2009-01-07 09:29:26
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 6 Sty, 13:38, Marek S <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > poszukuje akumulatora Li-on o wymiarach 16,5x48,5 . Niestety na
    > akumulatorze nie ma oznaczeń . Aku ma oznaczenia NP-80 na allegro maja

    Chodzi Ci o pojedyncze ogniwa co siedzą w środku?

    Czwarty post: http://swiatelka.pl/viewtopic.php?t=928 - ładnie opisane
    wymiary ;)

  • 8. Data: 2009-01-07 10:58:25
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>