  • Data: 2014-07-26 04:12:35
    Temat: Konfiguracja FPGA
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    No takich checów to jeszcze nie miałem... Temat jest kontynuacją wcześniejszego
    problemu dot. FTDI/FPGA, na chłopski rozum, guzik jedno z drugim ma coś wspólnego (w
    temacie konfiguracji logiki FPGA) , tymczasem łapy mnie opadają..

    Podpinam się do JTAG'a (iMpact), odpalam Dziada i zgodnie z oczekiwaniem dostaję z
    automatu rozpoznany łańcuch połączeń:

    TDI=>[FPGA(XC6SLX45)]=>[PROM(XCF16p)]=TDO

    No i teraz mam 2 możliwości.. Baa, nawet 3 :

    1) wstrzyknąć bitfajla odrazu do FPGA
    2) wygenerować fajla StachuChebel.mcs i zapisać dziada na dysku
    3) Zaprogramować dziada Impactem (PROM)

    Iset co trochę irytujące uzasadnię jutro Pozdro, MH