  • 1. Data: 2014-01-09 00:14:27
    Temat: Koniec komuny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://biznes.interia.pl/galerie/najnowsze/koniec-sk
    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

    Ostatni bastion padl - Kubanczycy beda mogli kupowac i sprzedawac
    auta bez ograniczen :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-01-09 07:51:13
    Temat: Re: Koniec komuny
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:1o0ej99ksw11o$.3yuaejhsj38s.dlg@40tude.net...

    > http://biznes.interia.pl/galerie/najnowsze/koniec-sk
    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

    > Ostatni bastion padl - Kubanczycy beda mogli kupowac i sprzedawac
    > auta bez ograniczen :-)

    Biorąc pod uwagę obecne ceny, to trudno powiedzieć, że bez ograniczeń. np.
    Yaris 2003 - 25 tys. $ ;-P

    --
    Axel

  • 3. Data: 2014-01-09 09:56:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Biorąc pod uwagę obecne ceny, to trudno powiedzieć, że bez ograniczeń.
    > np. Yaris 2003 - 25 tys. $ ;-P

    Eeetam, przerobi sobie taki swoj zabytek na hotroda, sprzeda i kupi 3
    takie Yarisy;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-01-09 10:14:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-09 09:56, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

    > Eeetam, przerobi sobie taki swoj zabytek na hotroda, sprzeda i kupi 3
    > takie Yarisy;-)

    A kto od niego kupi ? Była informacja że może wywieźć za granicę ?
    A co ciekawsze zabytki to już ichni "nierząd" skupił sporo lat temu
    oferując w zamian "nowoczesne" łady. :(

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-09 13:51:26
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 07:51:13 UTC+1 użytkownik Axel napisał:

    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

    > Biorąc pod uwagę obecne ceny, to trudno powiedzieć, że bez ograniczeń. np.

> [...]

    Ci co byli i widzieli mówią ze tam wcale nie jest tak źle. Swoboda prowadzenia
    działalności gospodarczej, Siła nabywcza przeciętnej pensji dwa i pół raza wyższa niż
    w Polsce, brak kosztów ogrzewania domów i mieszkań, tanie budownictwo nie wymagające
    ocieplania. Dużo Kubańczyków pracuje w USA i śle pieniądze rodzinie. Dwie
    obowiązujące waluty, rodzima i jakaś odmiana dolara dla turystów. Ostatnio nic w tv
    nie mówią o Kubie. Może dlatego żeby polaków chuj nie strzelił na okoliczność
    krajowego kapitalizmu.

  • 6. Data: 2014-01-09 15:38:56
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, January 9, 2014 1:51:13 AM UTC-5, Axel wrote:

    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

    > Biorąc pod uwagę obecne ceny, to trudno powiedzieć, że bez ograniczeń. np.
    >
    > Yaris 2003 - 25 tys. $ ;-P

    Co za brednie.
    http://miami.craigslist.org/search/?sort=rel&areaID=
    20&subAreaID=&query=yaris&catAbb=sss

    Slon

  • 7. Data: 2014-01-09 17:51:00
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A kto od niego kupi ? Była informacja że może wywieźć za granicę ?

    Ponoc nie ma w zadnym innym jezyku slowa odpowiadajacego polskiemu
    "kombinowac";-) My bysmy wywiezli jako zlom, sprowadzili nowe jako
    czesci do maszyn, celnik ze sredniej krajowej zbudowalby dom, urzad
    zarejestrowalby jako zmodernizowany model z lat 50, Fidel w swoim 8
    godzinnym przemowieniu opowiadalby o wyzszosci socjalizmu nad wszystkim
    innym, czego dowodem jest sprzedaz zlomu do USA i wszyscy byliby zadowoleni.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2014-01-09 18:29:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-09 17:51, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

> [...]
    > godzinnym przemowieniu opowiadalby o wyzszosci socjalizmu nad wszystkim
    > innym, czego dowodem jest sprzedaz zlomu do USA i wszyscy byliby

    Kombinować - combine - kombinieren, organisiren, tricksen i jeszcze
    7 innych określeń (inne na działanie legalne i inne na nielegalne).
    I nie masz pojęcia że Kubańczyk nie dostanie paszportu na wyjazd
    i nikt (bez układów) nie dostanie zgody na eksport czegokolwiek.
    Eksportem i importem zajmują się państwowe firmy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-01-09 18:31:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-09 15:38, Użytkownik Slon napisał:

    >>> http://biznes.interia.pl/galerie/najnowsze/koniec-sk
    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

> [...]

    A teraz poszukaj to samo ale nie w USA tylko na Kubie. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-01-09 21:31:00
    Od: z...@g...com

    On Thursday, January 9, 2014 12:31:27 PM UTC-5, RadoslawF wrote:
    > Dnia 2014-01-09 15:38, U�ytkownik Slon napisa�:

    ansenu-amerykanskich-maszyn/zdjecie/duze,1765082

    np.

    20&subAreaID=&query=yaris&catAbb=sss

    > A teraz poszukaj to samo ale nie w USA tylko na Kubie. :-)

    Najpierw poszukaj na Kubie, "Yaris 2003 - 25 tys. $"

    Slon