  • 1. Data: 2014-01-08 01:35:47
    Temat: Tablet w roli GPS
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    Czy używacie w samochodach tabletów jako GPS?
    Poproszę o jakieś opinie. Szczególnie interesują mnie modele z mapami
    offline - które da się sensownie używać za granicą. Jakie sposoby montażu?

    pozdr. D

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-08 08:12:35
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 08 Jan 2014 01:35:47 +0100, n...@y...com

    > Poproszę o jakieś opinie. Szczególnie interesują mnie modele z mapami
    > offline - które da się sensownie używać za granicą.

    Ja na smarkfonie i na tablecie z Andro mam Sygic (ostatnio powstał nawet
    fajny dodatek pt. HUD display i nawet daje radę w nocy). Ale ponieważ mam
    wbudowany monitor w konsolę i tam Win/AM to nie wieszam tabletu/smarka.
    M.in. od wieszania czegoś przed nosem, co w razie wypadku się odrywa i leci
    w głowy ludzi, uciekałem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-01-08 18:17:50
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 01:35, n...@y...com pisze:
> [...]
    > Poproszę o jakieś opinie. Szczególnie interesują mnie modele z mapami
    > offline - które da się sensownie używać za granicą. Jakie sposoby montażu?

    Tak, używam zarówno tabletu jak i smartfona. Jednak ani jedno ani drugie
    nie dorównuje jakością usługi normalnej nawigacji. nawet taka najtańsza,
    za 1xxzł będzie lepiej się sprawowała niż taka w tablecie czy smartfonie.

    Co do opinii nt. tabletu z dołączona mapą i programem nawigacyjnym - tu
    już byś musiał sam się rozejrzeć co jaki producent oferuje na dzień
    dzisiejszy.

    Montaż to uchwyt do mocowania na szybę - powinien być dołączony do
    urządzenia. A jak go nie będzie to nie ma strachu - za 15zł kupiłem taki
    uniwersalny, pasuje do tabletu, smartfona, jak i normalnej nawigacji.

  • 4. Data: 2014-01-08 18:48:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-08 18:17, Użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > za 1xxzł będzie lepiej się sprawowała niż taka w tablecie czy smartfonie.

    Nawigacje pracują pod WindowsMobile i jeśli kupisz jeszcze
    telefon z takim systemem to będziesz miał zastaw równie dobrze
    działający jak normalna nawigacja.

> [...]
    > urządzenia. A jak go nie będzie to nie ma strachu - za 15zł kupiłem taki
    > uniwersalny, pasuje do tabletu, smartfona, jak i normalnej nawigacji.

    Odradzał bym uniwersalne naszybne do mocowania tabletów
    i równie ciężkich sprzętów. Nie utrzymają.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-08 19:25:20
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Odradzał bym uniwersalne naszybne do mocowania tabletów
    > i równie ciężkich sprzętów. Nie utrzymają.

    uchwyty dołączane do tabletów to szit.
    jest kilka uchwytów hamy na szybę które bez problemu radzą sobie z dużymi
    tabletami.
    ja mam tower 9, długi i dobrze, bo mogę bez problemu wyciągnąć antenę z
    tabletu i oglądać tv w korku :)

  • 6. Data: 2014-01-08 20:16:58
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

> [...]
    > nie dorównuje jakością usługi normalnej nawigacji. nawet taka najtańsza,
    > za 1xxzł będzie lepiej się sprawowała niż taka w tablecie czy

    Mam wrazenie, że miałeś chujowy tablet z chujowa nawigacją. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2014-01-08 20:55:14
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    > Poproszę o jakieś opinie. Szczególnie interesują mnie modele z mapami
    > offline - które da się sensownie używać za granicą. Jakie sposoby montażu?

    Standardowy uchwyt, tablet z Google Maps ale starymi!, bez aktualizacji
    aplikacji! do najnowszej wersji - w starej aplikacji można sobie porobić
    mapy offline. W nowej, zaktualizowanej nie ma tej możliwości, trzeba
    mieć połączenie z siecią. Zaleta: mapy zawsze aktualne i za free. Plus
    można się przełączać np. na Yanosika, a podczas postoju sprawdzić pocztę 8-)
    No a poza tym na Androida masz zylion różnych nawigacji, nie trzeba być
    uwiązanym do Googla. Są także solidne płatne nawigacje, nic tylko wybierać.
    pwz

  • 8. Data: 2014-01-08 21:30:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 08 Jan 2014 19:16:58 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Mam wrazenie, że miałeś chujowy tablet z chujowa nawigacją. :>

    Program, jaki program, bo duzo od tego zalezy.
    I jaki system operacyjny ?

    J.

  • 9. Data: 2014-01-08 23:01:50
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    Dobra zawężmy wymagania:
    przekątna ~7"
    dobry moduł GPS,
    mapy offline, żeby dało się za granicą używać.

    Po wstępnym rozpoznaniu Asus Nexus 7 1 generacji wydaje się ciekawy.
    Jednak koszt to ok 800pln za sam hardware. Sensowny soft to pewnie
    minimum 100 pln.
    Wychodzi więc stosunkowo sporo. Jak to widzicie?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-01-08 23:27:50
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 23:01, n...@y...com pisze:
    Jeszcze jeden ciekawy typ: GOCLEVER TAB M723G

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.