  • 1. Data: 2009-04-21 18:34:30
    Temat: Konkurs ery z Mercami
    Od: "slud" <s...@o...pl>

    Era naciaga kilentów mamiąc ich wysokimi nagrodami,ale okazuje sie że nie ma
    żadnego losowania tylko wygrywa ten kto najwiecej wyśle esów.Po pierwszym esie
    kótry jest wejsciowym do gry i jest w nim podana cena 4,80zł przychodzą
    następne wciągajace klasycznie w ułudę że można wygrać ,jeśli wysle sie
    jeszcze jeden i jeszcze jeden.Ale jest jedno ale,przy kolejnych esach nie ma
    już podanego cennika,oczywiscie kazdy esemes jest płatny tak samo,ale czy tego
    rodzaju naciągactwo jest zgodne z prawem,czy aby przy kazdym smsie nie powinna
    być podana jego cena,tym bardziej ze informacja w pierwszym esie wcale nie
    jest jednoznaczna i opłatę w nim zawartą możnna równie dobrze zinterpretowac
    jako wpisowe do gry.

  • 2. Data: 2009-04-21 19:01:29
    Temat: Re: Konkurs ery z Mercami
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "slud" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Era naciaga kilentów mamiąc ich wysokimi nagrodami,ale okazuje sie że nie ma

    Ci co wysyłają powinni być karani za głupote...

  • 3. Data: 2009-04-21 19:40:05
    Od: "Yaro" <y...@i...pl>

> [...]
    > ma
    > żadnego losowania tylko wygrywa ten kto najwiecej wyśle esów.Po pierwszym

    Nie tylko Era, patrz konkurs na "zegarek Kubicy" w Polsacie. Włodziu
    Zientarski nawet się nie zająknie, że ten pierwszy to wpisowe do gry.
    Z drugiej strony na tą Certinę to trzeba wysłać 3524 sms-y aby wyrównać cenę
    (1 sms - 1,22 zł),
    ile trzeba na merca ??
    raczej wygrywający tyle nie wysła - ale to moje "wydajemisię"

    Jarek

  • 4. Data: 2009-04-21 19:52:54
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Era naciaga kilentów mamiąc ich wysokimi nagrodami,ale okazuje sie że nie
    > ma
    > żadnego losowania

    a ktos mowil lub pisal, ze bedzie losowanie ? w regulaminie zasady sa
    opisane nadzwyczaj jasno

    > tylko wygrywa ten kto najwiecej wyśle esów.

    klamiesz !
    wygrywa ten, kto uzyska najwiecej punktow, co wcale nie jest jednoznaczne z
    najwieksza iloscia sms

    > Po pierwszym esie kótry jest wejsciowym do gry i jest w nim podana cena
    > 4,80zł przychodzą
    > następne wciągajace klasycznie w ułudę że można wygrać ,jeśli wysle sie
    > jeszcze jeden i jeszcze jeden.

    jesli ktos nie rozumie zasad, to naturalnie moze poplakac w mankiet

> [...]
    > być podana jego cena,tym bardziej ze informacja w pierwszym esie wcale nie
    > jest jednoznaczna i opłatę w nim zawartą możnna równie dobrze

    sms sa platne zgodnie z cennikiem operatora
    cena sms jest ponadto podana w regulaminie konkursu

  • 5. Data: 2009-04-21 19:55:41
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ci co wysyłają powinni być karani za głupote...

    jesli mam ochote wyslac, to wysylam i to wylacznie moja sprawa
    a ze sens udzialu w tym konkursie jest co najmniej problematyczny, to juz
    sprawa kazdego uzytkownika
    swoja droga, warto sie przyjrzec z jakich miast pochodza dotychczasowi
    zwyciezcy - o dziwo widac tam pewien klucz...

  • 6. Data: 2009-04-21 19:56:05
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    brum pisze:

    > sms sa platne zgodnie z cennikiem operatora
    > cena sms jest ponadto podana w regulaminie konkursu

    Dobra dobra, a ja od ery dostalem esemesa, ze jestem jednym z
    nielicznych szczesliwcow ktorzy maja szanse na wygranie jednego ze 100
    mercy (czy jakos tak).

    Ta cala akcja z tym konkursem to jest naciaganie ludzi na kase.

    p.

  • 7. Data: 2009-04-21 19:58:30
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > jakos tak).
    >
    > Ta cala akcja z tym konkursem to jest naciaganie ludzi na kase.

    podobnie jak zdecydowana wiekszosc konkursow i loterii
    jednak nikt nikomu nie kaze w tym brac udzialu, wiec nie ma powodu do placzu

  • 8. Data: 2009-04-21 20:05:27
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > podobnie jak zdecydowana wiekszosc konkursow i loterii
    > jednak nikt nikomu nie kaze w tym brac udzialu, wiec nie ma powodu do placzu

    Oczywiscie, ze jest. Takie praktyki nie wypadaja firmie, ktora dba o
    klienta i nie wyciaga mu kasy z kieszeni kuszeniem o eldorado.

    Nie bron Ery, bo i tak jestes na straconej pozycji. Nie jest to pierwsza
    tego typu zagrywka. Rzeczywistosc jest taka, ze Era jest coraz
    pazerniejsza na kase.

    p.

  • 9. Data: 2009-04-21 20:24:22
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie bron Ery, bo i tak jestes na straconej pozycji. Nie jest to pierwsza
    > tego typu zagrywka. Rzeczywistosc jest taka, ze Era jest coraz
    > pazerniejsza na kase.

    rzeczywistosc jest taka, ze ja pisze jak jest, a Ty uprawiasz pr, wiec moja
    pozycja jest z gruntu lepsza
    jesli ktos nie chce/umie czytac ofert/regulaminow, to nie powinien sie w to
    bawic
    a jesli chodzi o pazernosc ery, to nie zauwazam, aby wyrozniala sie jakos
    szczegolnie na tle innych operatorow czy w ogole podmiotow, ktore takie
    przedsiewziecia organizuja

  • 10. Data: 2009-04-22 19:46:13
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze jest. Takie praktyki nie wypadaja firmie, ktora dba o
    > klienta i nie wyciaga mu kasy z kieszeni kuszeniem o eldorado.
    Wypadają czy nie to mało istotne w tej chwili.
    Istoty nabierze jeżeli byłbyś w stanie pokazać jakikolwiek konkurs do
    którego dopłaci organizator a nie uczestnik.

    Jeżeli takie coś istnieje to ERA faktycznie daje ciała chcąc zarobić.
    Jeżeli nie istnienie wśród innych firm to era jest tylko na poziomie
    innych - czyli ten kto bierze udział w takiej żenadzie powinien sobie zdać
    sprawę że najpierw musi zapłacić za te 100 merców..

    --
    PawełJ