  • 11. Data: 2009-04-23 13:12:56
    Temat: Re: Konkurs ery z Mercami
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    dziś dostałem takiego smsa od nich (mimo, że zastrzegałem, że nie chce takich
    bzdur otrzymywać):
    ERA: Jestes 1 z niewielu, ktorzy moga wygrac od ERY 1 ze 100 Mercedesow !
    Informacja: wyslij GRAM na 7404 i wygraj swego za 3 dni ! (4,88zl)

    czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że jestem 1
    z niewielu

  • 12. Data: 2009-04-23 13:32:25
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał

    > czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że jestem
    > 1 z niewielu

    A nie jesteś? Przecież jest tylko 100 szczęśliwców, którzy mogą wygrać, a ty
    możesz być jednym z nich. Musisz czytać ze zrozumieniem, celowo w smsie nie
    napisali słownie, że jesteś "jednym", tylko dali cyfrę 1, żebyś pomyślał, że
    jesteś "jedynym z niewielu".
    Jak widać ERA nie pomyliła się i trafiają się osoby źle interpretujące proste
    smsy.

  • 13. Data: 2009-04-23 15:00:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "tomaa33" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisali słownie, że jesteś "jednym", tylko dali cyfrę 1, żebyś pomyślał, że

    błąd logiczny w Twojej wypowiedzi, wygrać może wielu ale niewielu wygra !

  • 14. Data: 2009-04-23 20:00:41
    Od: "sd" <s...@o...pl>

    dokladnie o to mi chodzi,cały ten konkurs odbywa sie na zasadach niedomówien
    lub świadomego wprowadzania w błąd,co z tego ze na necie jest regulamin,esy
    przychodzą na komórkę i nie kazdy musi grzebać w necie wtedy.Ponadto czy nie
    jest tak że przy kazdym esmsie powinna być podana cena?, a tu cena jest przy
    pierwszym który jest nazwany wejściem do gry,natomiast przy następnych nie ma
    ceny i wcale nie jest to już takie jednoznaczne,można to różnie
    rozumiec,natomiast era pobiera za kazdy 4,80zł- czy aby to nie jest oszustwo?

  • 15. Data: 2009-04-24 05:40:49
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    gasper napisał(a):

    > czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że
    > jestem 1 z niewielu

    Oszustwo nie, ale IMO możesz walnąć doniesienie o popełnieniu
    wykroczenia z Art 24 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    (Era rozsyła te wiadomości- nie jest tylko pośrednikiem świadcząc
    usługę telekomunikacyjną- bez Twojej zgody). Niech im dowalą grzywnę :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP