  • 1. Data: 2009-04-21 19:38:18
    Temat: Mobilking nie chce oddać numeru
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Tak właśnie walczę z prawdziwymi facetami :-) których najpierw trzeba
    poinformować o tym że chce ich rzucić. Potem czekać 5 dni aż przyjdzie
    sms ,że już mogę sobie iść a potem.....lecą w kulki całkowicie.
    Twierdząc że oni prośby od nowego operatora (e3) nie otrzymali ,
    operator twierdzi że wysłał. Do tego 5 już interwencji operatorskich
    zlanych bez odpowiedzi po całej długości. Sprawa ogółem ciągnie się juz
    2 miesiąc i kompletnie nikt nic z tego sobie nie robi.
    Do tego słucham w salonie że nie tylko ja z nimi mam takie przeboje a
    wszyscy którzy próbują przenieść do Play.
    Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

    Max

  • 2. Data: 2009-04-21 19:43:37
    Temat: Re: Mobilking nie chce oddać numeru
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "MM"
    > Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

    http://www.uke.gov.pl/
    http://www.uokik.gov.pl/

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-04-21 19:57:09
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

    pisemna reklamacja, pozew do sadu, a po drodze skarga do uke

  • 4. Data: 2009-04-21 20:04:37
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    brum pisze:

    > pisemna reklamacja, pozew do sadu, a po drodze skarga do uke

    Tak też sądziłem ,że innego szybszego wyjścia nie ma. Mam nadzieje że
    moja walka przetrze szlak innym :-)

    Max

  • 5. Data: 2009-04-21 20:25:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Tak też sądziłem ,że innego szybszego wyjścia nie ma. Mam nadzieje że moja
    > walka przetrze szlak innym :-)

    jesli operator NAPRAWDE prowadzi polityke utrudniania przenoszenia numerow,
    to jednostkowa wygrana niczego nie zmieni

  • 6. Data: 2009-04-21 20:53:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    brum wrote:

    > jesli operator NAPRAWDE prowadzi polityke utrudniania przenoszenia numerow,
    > to jednostkowa wygrana niczego nie zmieni

    100 000 złotych kary pomoże paraoperatorowi zrozumieć powagę sytuacji.

    M.

  • 7. Data: 2009-04-21 22:17:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > 100 000 złotych kary pomoże paraoperatorowi zrozumieć powagę sytuacji.

    Ten paraoperator to podobno i tak już zdychający bardziej jest, tylko
    kopyt jakoś ostatecznie wyciągnąć nie może. Takie głupie 100 patyków
    może nieco skróciłoby tę prawdziwie męską agonię ;-)

    Przemek

  • 8. Data: 2009-04-22 06:27:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    MM napisał(a):

    > Do tego słucham w salonie że nie tylko ja z nimi mam takie przeboje a
    > wszyscy którzy próbują przenieść do Play.

    Ja też miałem takie jaja, ale w końcu, po trzech tygodniach pobrali
    cołaskę za przeniesienie.
    Dziś wybieram się do Playa po kartę.

    Jeśli wyczerpałeś drogi reklamacji, pisz skargę do UKE (mają formularz www).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-04-22 18:21:10
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > 100 000 złotych kary pomoże paraoperatorowi zrozumieć powagę sytuacji.

    oby
    bo ostatnio niektorym w nawyk wchodzi placenie kar, zamiast swiadczenia
    uslug

  • 10. Data: 2009-04-23 17:14:17
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    MM pisze:
> [...]
    > wszyscy którzy próbują przenieść do Play.
    > Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

    Czy jak napiszę, że MK to dobry operator, bez patologii, ukradzionych
    pakietów minut/smsów/kb to zostanę uznany za ich klakiera? ;)

    Zobaczcie posty dotyczące na tej grupie dotyczące MK, z wyjątkiem
    niezadowolonych z kampanii reklamowych i tych, co niedokładnie
    przeczytali regulamin to w zasadzie nie ma z nim żadnych "krzywych" akcji.

    A tu jak czytam: kody w Play nie działają, w tiktaku zabierają kasę, a w
    orange nie działają jakieś tam pakiety/śmakiety itp. Grupa jest pełna
    takich postów. Regularnie czytający grupę na pewno wiedzą co mam na myśli.

    Sytuacja, w której operator nie chce uwolnić numeru też już tu była
    kilka razy opisywana i też chyba w przypadku każdego operatora miało to
    miejsce. Oni wszyscy są siebie warci;) Z MK włącznie;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|