  • 71. Data: 2015-03-03 07:14:42
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 18:58, z pisze:
    > "Wysłałeś SMS Premium, dlatego blokada przychodzących SMS z numerów
    > specjalnych została wyłączona. Aby włączyć ją, ślij sms o treści STOP na
    > numer..."

    Odsłona druga

    Wczoraj na moim drugim numerze też się blokady odblokowały. Tym razem
    bez żadnego powodu.
    "Ładna pani" tłumaczy że mają problemy z istnieniem systemu ;-) i
    pracują nad tym.
    Co to ma być? Jakaś państwowa instytucja? ;-)

  • 72. Data: 2015-03-03 19:33:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-02-27 o 07:31, dizel pisze:

    >Odziedziczyć? Załóżmy prepaida - najpierw kończy Ci się kasa na
    >koncie,
    >potem ważność wychodzących, ważność przychodzących. Samo to może
    >trwać
    >ponad rok. Potem dezaktywują Ci konto, nr leżakuje i wraca do puli.
    >Powtórzę - wielce nieprawdopodobne jest odziedziczyć taką
    >subskrypcję, a
    >zapłacić za nią to już wyłącznie głupota.

    Ale dlaczego zakladac prepaida ? zalozmy ze poprzedni wlasciciel mial
    abonament, napisal ladne wymowienie, miesiac sie zakonczyl ... numer w
    zasadzie do dyspozycji.

    J.

  • 73. Data: 2015-03-03 19:52:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 08:18, J.F. pisze:

    >Hmm... dawno nie miałem umowy abonamentowej, ale wydaje mi się, że
    >wymaga to jednak oddzielnego podpisu.

    Zaden osobny. regulamin promocji jest jeden, umowa jedna, to i podpis
    jeden (plus na kopiach).

    >Prepaidów miałem już sporo i nigdy
    >czegoś takiego nie miałem.

    Malo miales prepaidow. o chocby
    http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/przenies-
    numer-do-tm
    czy
    http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,317700034,tit
    le,Granie-na-czekanie-,forumthread.html

    Swoja droga ... Orange obecnie tego nie wciska ? No no ...

    >Trzeba by było podpisać się pod czymś takim.

    Hm ... z jednej strony niby co za problem wrzucic do regulaminu
    promocji, z drugiej ... dwie umowy w jednej ?
    Dziwne, ale chyba nie zabronione.

    Z trzeciej ... a pozniej jakos wysylasz sms i nikomu to nie
    przeszkadza ze zawarles umowe na odleglosc :-)

    J.