  • 1. Data: 2015-02-24 17:50:05
    Temat: i gdzie te niskie abonamenty tel kom.?
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    mam komus znalezc siec tel. kom. z max**2 najnizszym abonamentem, w tym -
    nieogr. dzwonienie komorkowe (wszystkie sieci) + stacjonarne, sms/mms, zero
    pakietow internetowych.
    Zapytalem w "salonach":
    - tmobile = 44zl (40zl jesli wezmie sie dodatkowo konto bankowe,darmowe...)
    - orange = 50zl
    - play = 40zl bez sms/mms

    i to sa wlasnie te slynne niskie abonamenty? :)

    Moze znacie lepsze,dobrze dzialajace propozycje?

  • 2. Data: 2015-02-24 20:13:11
    Temat: Re: i gdzie te niskie abonamenty tel kom.?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *1634Racine* napisał(-a):

> [...]
    > sms/mms, zero pakietow internetowych.
    > Zapytalem w "salonach":
    > - tmobile = 44zl (40zl jesli wezmie sie dodatkowo konto

    To z telefonem chyba, bo bez widzę za ~30zł
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/jump-bez-tel
    efonu-za-29-99-zl-oferta-tylko-w-internecie/prom_561
    9.phtml?skuId=tariprom_35498
    Ale odpada, bo jest pakiet internetowy 500MB :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2015-02-24 21:17:55
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > - play = 40zl bez sms/mms

    > i to sa wlasnie te slynne niskie abonamenty? :)

    > Moze znacie lepsze,dobrze dzialajace propozycje?

    Witam!
    Są niskie abonamenty, praktycznie u większości operatorów. Dotyczy to
    wieloletnich klientów przedłużających umowy. Dostępne w nie w salonach
    zlokalizowanych w pasażach hipermarketów.

    JW

  • 4. Data: 2015-02-24 22:35:47
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Big Jack in news:mciig7$idn$1@node2.news.atman.pl
> [...]
    > http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/jump-bez-tel
    efonu-za-29-99-zl-ofer
    > ta-tylko-w-internecie/prom_5619.phtml?skuId=tariprom

    moze byc "0" internetu;
    tylko, ze to jest oferta, ktora nie obejmuje przeniesienia numeru
    "tmobile -> tmobile", a tak wlasnie w tym przypadku jest, czyli przejscie z
    prepaida tmobile, na abonament w tmobile.

  • 5. Data: 2015-02-24 22:37:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    1634Racine wrote:

> [...]
    > "tmobile -> tmobile", a tak wlasnie w tym przypadku jest, czyli przejscie z
    > prepaida tmobile, na abonament w tmobile.

    to przenieś na 1 dzień do innej sieci na prepaida i potem z powrotem do
    TM

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-02-24 23:08:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >i to sa wlasnie te slynne niskie abonamenty? :)

    Za niskie byly, wiec je zlikwidowali :-)

    Zobacz nju ...

    J.

  • 7. Data: 2015-02-24 23:18:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >"tmobile -> tmobile", a tak wlasnie w tym przypadku jest, czyli
    >przejscie z prepaida tmobile, na abonament w tmobile.

    A sprawdzales ?
    Bo operatorzy zwykle mieli jakies parcie na abonament.

    Tu tez jest w wersji "dla obecnych klientow".

    Tylko radze starannie przeczytac warunki promocji, bo jakies dziwne
    zapisy rzucaja mi sie w oczy :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-02-24 23:31:08
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "1634Racine" napisał:

    > - play = 40zl bez sms/mms

    Chędożenie kotka - 29,99 + VAT wszystko bez limitu, ale rozumiem, że odpada,
    bo jest jeszcze 500 MB transferu.

    > i to sa wlasnie te slynne niskie abonamenty? :)

    Nielimitowane wewnątrzsieciowe i stacjonarne, 50 SMS/MMS (wysyłam 4 szt.
    miesięcznie), 150 minut do innych sieci (dla mnie praktycznie NoLimit, bo
    rodzina w Play) i 300 MB transferu za 18,70 brutto (po odliczeniu rat za
    telefon) - poproszę o porównywalną ofertę pre-paid.

    JoteR

  • 9. Data: 2015-02-25 00:22:22
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    J.F. in news:54ecf655$0$12181$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Za niskie byly, wiec je zlikwidowali :-)
    > Zobacz nju ...
    > J.

    widzialem, ale maja tak pokrecona strone (opis stawek i warunkow), lewa reka
    za prawe ich reguly sa pisane, szału mozna dostac. Niby jasne, a jednak
    guzik prawda, ze jasne. Jesli to ma sie odbyc internetem, to ja dziekuje.
    virgin - prosciej, wiec moze virgin...

  • 10. Data: 2015-02-25 00:38:14
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    JoteR in news:54ecfbb2$0$2207$65785112@news.neostrada.pl
    > Chędożenie kotka - 29,99 + VAT wszystko bez limitu, ale rozumiem, że
    > odpada, bo jest jeszcze 500 MB transferu.

    gigabajty zero interesuja, internet w komorce nie bedzie uzywany.
    a gdziez to rozdaja play przy przenoszeniu numeru prepaidowego (z tmobile) +
    kom + stacjo bez ograniczen (+ ew. sms/mms) za 30 zl?? bo dama w pkcie play
    patrzac mi w oczy powiedziala: 39.99 i ani grosza mniej.

    > Nielimitowane wewnątrzsieciowe

    w sumie - maly ich udzial bedzie w rozmowach (te wewnatrzsieciowe chwyty sa
    dobre dla korporacji i rodzin,ale ludzie czasami zyja nie tylko
    korporacyjnie i rodzinnie)

    > i stacjonarne,

    ok

    > 50 SMS/MMS

    rząd 100/mies, to mniej wiecej 3/dzien, to nie jest duzo zwazywszy, ze
    wysyla sie czasami b. duze sms (by nie gledzic godzinami,dla higieny),a te
    liczone sa jako 2,3,4..., wiec chocby z dwa dziennie moga dac na dzien
    dobry -> 8 sztuk.

    > 150 minut do innych sieci

    jesli zwazyc na to, ze (np z powodow zawodowych) jedna rozmowa moze trwac z
    20-30 min, to 150 min mozna w buty schowac. To ma byc totalna swoboda w
    dzwonieniu,a nie patrzenie, czy jeszcze mozna, czy juz tylko 10 minut limitu
    zostalo.