  • 1. Data: 2014-11-19 20:14:45
    Temat: Konkurs na największe ścierwo
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU

    :-)

  • 2. Data: 2014-11-20 00:45:06
    Temat: Re: Konkurs na największe ścierwo
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-19 20:14, re pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU
    >
    > :-)

    Ścierwo nie mogło podpisać się wcześniej, ale potem już tak.
    No i ścierwu pomyliły się mile z kilometrami. No chyba, że ścierwo
    myślało, że żegluje.

    JK

  • 3. Data: 2014-11-20 02:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU
    >
    >:-)

    Nie rozumiem jednego - skoro pomyliły mu sie mile z kilometrami to jak miał
    na liczniku 150 to myslał, ze jedzie 150 mil i to miałaby być okolicznosc
    polepszająca jego sytuację?

    W kazdym razie udowodnili mu ze dla upartych mozna brac z górnych widelek
    :)
    Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...

    Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    wykroczenie?

  • 4. Data: 2014-11-20 07:00:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-20 o 02:00, Budzik pisze:
    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    > wykroczenie?

    I to jest coś nad czym można podyskutować bo o przepychance między
    "cfaniakami" ...
    Czy jest taki przepis i czy przy zwykłym mandacie za przekroczenie muszę
    takie informacje podawać?
    I czy mogę/muszę za odmowę być ścigany?

    Kto i kiedy to wprowadził? Imię i nazwisko stanowisko... :-)

  • 5. Data: 2014-11-20 08:02:46
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA3EB10454A861budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...
    >
    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to

    na liczniku wlasnie widzial mile, bylo to licznikowe ~100 mph czyli i tak
    przekroczyl dozwolona predkosc....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2014-11-20 08:50:16
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Budzik" wrote in message
    ..
    > [...]
    > Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...

    I co to miałoby zmienić ?
    Pismo dwukrotnie awizowane po 14 dniach uznaje się za doręczone.
    (czy ktoś odebrał czy nie).

  • 8. Data: 2014-11-20 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > na liczniku wlasnie widzial mile, bylo to licznikowe ~100 mph czyli i
    > tak przekroczyl dozwolona predkosc....

    Chyba ze tak.
    Tak czy siak - widac ze gośc cwaniakował i z pewnoscią sie nie pomylił.
    Tyle ze trafił na wiekszych cwaniaków :)

  • 7. Data: 2014-11-20 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Aleksander f...@f...fake ...

    > I co to miałoby zmienić ?
    > Pismo dwukrotnie awizowane po 14 dniach uznaje się za doręczone.
    > (czy ktoś odebrał czy nie).

    A ja nie wiem - podejrzewam, ze taki był jego tok myslenia.
    No bo jaki inny powód?

  • 9. Data: 2014-11-20 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > "cfaniakami" ...
    > Czy jest taki przepis i czy przy zwykłym mandacie za przekroczenie muszę

    No i co jak podam nieprawidłowe dane?
    Albo źle ocenie?

    - Jak Pan ocenia swoją sytuację materialna?
    - Źle, w tym miesiacu zarobiłem tylko 30 tysiecy...

  • 10. Data: 2014-11-20 11:04:36
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A ja nie wiem - podejrzewam, ze taki był jego tok myslenia.
    > No bo jaki inny powód?

    Nie wiem, czasem policjantom nie chce się wypelniać i wysyłać
    wniosków i machają ręką... może na to liczył.