    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Konto Ważne Rok w Orange - pytania
    Date: Tue, 11 Dec 2018 11:39:03 +0100

    > Bardzo liczę na pomoc ze strony tych, ktorzy są w temacie na bieżąco.
    Pisałem Ci wcześniej, o korzystniejszych ofertach orange. Nie chcesz -
    Twoja sprawa. Ja korzystam od lat. najlepszą ofertą było 1410 giga.
    wykorzystałem mniej niż połowę. gdyby się dało przedłużyć, nawet
    doładowaniami za 50 zł - przedłużyłbym. (byłoby ok 17zł na m-c, z czego
    połowa złotówek do odzyskania w smsach premium) W tej chwili "bijemy
    się" nie tyle o cenę transferu danych, a o to jak długo po uruchomieniu
    promocji będzie można korzystać z transferu. Stąd wnoszę że orange tak
    pozmieniało regulaminy, żeby czas na transfer danych był taki jak w
    ofercie i ani dnia dłużej.

    reasumując: kup legalną, na fakturę (VAT) kartę z internetem na pół roku
    za pośrednictwem allegro, albo idź do salonu orange po internet, daj się
    golić jak owca, ale nie pytaj czy mogą golić mniej.

    ToMasz