  • 1. Data: 2015-02-11 18:09:00
    Temat: Konwerter 4xRS232 -> USB
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.
    Podejrzewam że na grupie znajdą się osoby które zawodowo używają
    *działającego* konwertera 4xRS232 -> USB i zechcą go polecić.
    Optoizolacja wskazana, dostępność w PL mile widziana.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2015-02-11 18:28:25
    Temat: Re: Konwerter 4xRS232 -> USB
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-02-11 18:09, PeJot wrote:
    > Czołem.
    > Podejrzewam że na grupie znajdą się osoby które zawodowo używają
    > *działającego* konwertera 4xRS232 -> USB i zechcą go polecić.
    > Optoizolacja wskazana, dostępność w PL mile widziana.
    http://store.moxa.com/a/product/uport-1410-series?id
    =M20090317009
    http://store.moxa.com/a/product/uport-1450-series?id
    =M20090312652

    W sam raz tych produktów Moksy nie używałem (używałem jedynie
    Ethernet<->RS232), ale firma ma dobra renomę. No i $230 za model bez
    optoizolacji to nawet tanio jak na nich.

  • 3. Data: 2015-02-11 18:46:47
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    JDX wrote:

    > http://store.moxa.com/a/product/uport-1410-series?id
    =M20090317009
    > http://store.moxa.com/a/product/uport-1450-series?id
    =M20090312652

    "921.6 Kbps maximum baudrate for super fast data transmission"

    W świecie gigabitowego ethernetu... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2015-02-11 20:07:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    =M20090317009
    =M20090312652
    > "921.6 Kbps maximum baudrate for super fast data transmission"
    > W świecie gigabitowego ethernetu... :-)

    Ale to RS232 a nie ethernet.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-02-19 13:43:32
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 11-02-15 o 18:46, Piotr Wyderski pisze:

    =M20090317009
    =M20090312652

    > "921.6 Kbps maximum baudrate for super fast data transmission"
    >
    > W świecie gigabitowego ethernetu... :-)
    >
    > Pozdrawiam, Piotr
    Żeby przetransmitować kilkadziesiąt bajtów KONIECZNIE trzeba
    gigabitowego...itd.
    Podobnie żeby napisać list we w WORDZIE potrzeba minimum
    czterordzeniowego procesora, 8GB RAM i mocnej karty graficznej...