  • 1. Data: 2014-01-27 16:36:19
    Temat: Konwerter USB 3.0 -> SATA i pojemność HDD
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    W opisach kilku różnych konwerterów zauważyłem, że obsługują HDD o
    pojemności do 2TB.

    Jest jakiś problem z adresowaniem większych?
    Jeśli tak, to problem wynika z OS-a (Win, linuxy)?

    Chciałbym konwerter do obsługi 3TB. Mam różne systemy, więc od tej
    strony nie przewiduję kłopotów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-01-27 18:51:41
    Temat: Re: Konwerter USB 3.0 -> SATA i pojemność HDD
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-27 16:36, Adam pisze:
> [...]
    > Jeśli tak, to problem wynika z OS-a (Win, linuxy)?
    >
    > Chciałbym konwerter do obsługi 3TB. Mam różne systemy, więc od tej
    Raczej "gdy produkowaliśmy czip do tego interfejsu, to nie było
    większych dysków niż 2TB, więc nie piszemy że obsługuje bo nie
    sprawdziliśmy". Używam takiej przejściówki-stacji dokującej, i bez
    problemu hdd 3TB chodzi, choć pisało że "up to 2TB"

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-01-27 20:11:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-27 18:51, BartekK pisze:

> [...]
    > sprawdziliśmy". Używam takiej przejściówki-stacji dokującej, i bez
    > problemu hdd 3TB chodzi, choć pisało że "up to 2TB"

    Dzięki za info.

    Wydawało mi się, że USB3 i HDD > 2TB pochodzą z tego samego okresu.
    Mam starą przejściówkę USB2 -> IDE/SATA, to na niej sprawdzę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.