  • 1. Data: 2004-11-24 14:00:08
    Temat: Korzystanie z zasobów Internetu
    Od: " pa'ka" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam uprzejmie,

    chciałem zapytać, jak wygląda kwestia praw autorskich w odniesieniu do
    materiałów publikowanych w internetowych serwisach. Czy można publikować na
    swej stronie materiały [w głównej mierze mam na myśli artykuły prasowe,
    publikacje, itp.], które swe źródło mają w innych serwisach. Czy konieczna
    jest zgoda autora, czy wystarczy samo dodanie linku do oryginalnego
    artykułu, itp. Z góry dziękuję za odpowiedź i wszelki e wyjaśnienia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-24 14:06:48
    Temat: Re: Korzystanie z zasobów Internetu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pa'ka napisał(a):

    > Z góry dziękuję za odpowiedź i wszelki e wyjaśnienia.

    NTG. Przy czym zanim napiszesz na grupe o prawie to moze pogooglaj?

    j.