  • 1. Data: 2004-11-22 18:51:39
    Temat: FR TP i load balancing
    Od: "Przemyslaw Backiel" <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam,
    czy komus udało się (dla nowego polpaka-promocyjnego) uruchomic load
    balancing per packet
    jesli tak, to jak argumentowac i gdzie pisac
    btw. wiem ze niektorym tepsa omylnie wlaczyla per packet
    ale czy dalo sie to zalatwic oficjalnie?

    --
    bacek

  • 2. Data: 2004-11-22 22:38:43
    Temat: Re: FR TP i load balancing
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > balancing per packet
    > jesli tak, to jak argumentowac i gdzie pisac
    > btw. wiem ze niektorym tepsa omylnie wlaczyla per packet
    > ale czy dalo sie to zalatwic oficjalnie?

    to żaden problem!!! wystarczy dopłacić kilka stów za każde łącze miesięcznie
    :)

  • 3. Data: 2004-11-22 22:56:57
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    <w...@c...3miasto.net> w <1...@c...3miasto.net> zeznal:

    > to żaden problem!!! wystarczy dopłacić kilka stów za każde łącze miesięcznie
    > :)

    ja dostalem maila "nie ma mozliwsoci zmiany z per flow na per packet" i
    koniec

    --
    PeNY: Golfem moze jezdzic kazdy kto ma 3000 pln, Poldkiem
    moze jezdzic tylko ktos kto ma duzo cierpliwosci...

  • 4. Data: 2004-11-23 06:51:22
    Od: "Przemyslaw Backiel" <p...@n...backiel.com.pl>

    > to żaden problem!!! wystarczy dopłacić kilka stów za każde łącze
    > miesięcznie
    > :)

    tzn, mozesz podkrecic jasnosc

    --
    bacek

  • 5. Data: 2004-11-23 16:28:29
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Przemyslaw Backiel w <cnumlc$2lh$1@news.onet.pl> zeznal:

    > tzn, mozesz podkrecic jasnosc

    chyba jak wezmiesz ATM ;] przy 10mbit cena za atm a 5x FR robi sie podobna

    --
    "To ja - admin sie nazywam,
    'przepraszam' i 'dziekuje' - ja tych slow nie uzywam,

  • 6. Data: 2004-11-23 16:55:26
    Od: Arkadiusz Chochowski <zelachan@interia[usun to].pl>

    Przemyslaw Backiel wrote:

    > czy komus udało się (dla nowego polpaka-promocyjnego) uruchomic load
    > balancing per packet

    Mam pytanko, a czy takie rownowazenie obciazenia lacz nie bedzie sprawiac
    problemow - typu np zrywanie sesji ssh?

    pozdrawiam
    --
    Arkadiusz Chochowski | "Everything should be made as simple as
    zelachan@interia.[usuń to]pl | possible, but not simpler" - Albi

  • 7. Data: 2004-11-23 17:40:07
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Arkadiusz Chochowski wrote on 2004.11.23 17:55:

    > Mam pytanko, a czy takie rownowazenie obciazenia lacz nie bedzie sprawiac
    > problemow - typu np zrywanie sesji ssh?

    Nie będzie sprawiać.

    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 8. Data: 2004-11-23 20:07:43
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > chyba jak wezmiesz ATM ;] przy 10mbit cena za atm a 5x FR robi sie podobna
    Niestety nie.

    Przy 10Mbit nie dostaniesz ceny 600/Mbita ale okolo 900, a do wszystkiego
    dochodzi 4000netto miesiecznie za samo utrzymanie portu ATM.
    Oczywiscie pomijam kupno routera typu Cisco 3725 z karta ATM za nawet nie
    wiem ile, ale pewnie 45000pln wyjdzie.

    Maciej

  • 9. Data: 2004-11-23 20:43:53
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Maciej Przyboś w <co05ad$dra$1@korweta.task.gda.pl> zeznal:
> [...]
    > dochodzi 4000netto miesiecznie za samo utrzymanie portu ATM.
    > Oczywiscie pomijam kupno routera typu Cisco 3725 z karta ATM za nawet nie

    Rozmawialem z moim doradca biznesowym - w tej chwili mam 3x2mbit, w trakcie
    zestawiania 2x2mbit i przy dalszym rozszerzaniu lacza zapronowal mi juz
    przejscie na ATM - z tego co z nim rozmawialem to mowil o kwocie 9000zl
    netto za 10mbit dlatego podalem tu taka cene.

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.

  • 10. Data: 2004-11-23 20:51:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał(a):

    > Oczywiscie pomijam kupno routera typu Cisco 3725 z karta ATM za nawet nie
    > wiem ile, ale pewnie 45000pln wyjdzie.

    A co jest zlego w kartach ATM do PC?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *