  • 1. Data: 2004-11-23 12:41:22
    Temat: Polskie litery w Javie
    Od: "Radek" <imadlo64no spam@poczta.onet.pl>

    Witajcie!
    Jeśli to NTG, to sorry - skierujcie mnie na właściwą. Po zainstalowaniu
    WinXP Home mam problem z polskimi literami na stronach WWW. Np. wypełniając
    krzyżówkę na stronie Komputer Świata nie mogę wpisywać polskich liter. W
    Wordzie i Notatniku jest ok. Podejrzewam, że coś muszę ustawić w javie. Mam
    zainstalowany w kompie Java Web Start v 1.4.2.0. Pracując z Millenium nie
    miałem takich problemów...Proszę o pomoc

    Pozdr
    Radek

  • 2. Data: 2004-11-23 20:04:50
    Temat: Re: Polskie litery w Javie
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 23 lis 2004 at 12:41 GMT,
    Radek <i...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Witajcie!
    > Jeśli to NTG, to sorry - skierujcie mnie na właściwą.

    NTG - szukaj takiej z napisem "java" w tytule - jeśli ci ta informacja
    nie wystarcza to sorry

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"