  • 1. Data: 2004-11-22 22:33:44
    Temat: Problem z Cisco 1601R
    Od: "Ewa" <e...@n...spamuj.wp.pl>

    Witam,

    Mam router Cisco 1601R skonfigurowany z Frame Relay TPSA. Za routerem na
    interfejsie Ethernetowskim wisi serwer linuxowy (adres zew.routowalny) z
    NAT-em, DHCP , Postfixem, bindem cachujacym. Problem polega na tym ze po za
    stronami internetowymi z LAN-u i z linuxa nic nie moge zrobic. Nie dziala
    ssh, gadu-gadu tylko przez chwile po czym milknie, Z zewnatrz do linuxa
    takze nie moge sie dostac, zapytania DNS-owe nie dzialaja. Generalnie
    wiekszosc uslug nie dziala. Na Cisco wlaczona enkapsulacja IETF , LMI typu
    ANSI, wszystkie interfejsy ladnie podniesione. Dziwne problem wyglada jakby
    bylo cos z NAT-em na CISCO ewentualnie brakowalo jakiegos protokolu.(EGP ?).
    Jesli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc.

    Dzieki
    Ewa

  • 2. Data: 2004-11-22 23:32:42
    Temat: Re: Problem z Cisco 1601R
    Od: Zbigniew Swietkowski <m...@a...jest.na.www>

    Ewa wrote:
> [...]
    > bylo cos z NAT-em na CISCO ewentualnie brakowalo jakiegos protokolu.(EGP ?).
    > Jesli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc.
    Może filtrowanie? :>
    Szczerze mówiąc to wrzuć swoją konfiguracje na www:
    (Cisco: sh run, sh int)
    (Linux: route, ifconfig, iptables -L -v, iptables -t nat -L -v)
    Wówczas na pewno pójdzie łatwiej...

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski
    [ http://yataman.mac.edu.pl ]

  • 3. Data: 2004-11-23 09:33:13
    Temat: Re: [POLIP] Problem z Cisco 1601R
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Ewa wrote:

    >(...) Za routerem na
    >interfejsie Ethernetowskim wisi serwer linuxowy (adres zew.routowalny) z
    >NAT-em,(...)

    (...) cos z NAT-em na CISCO (...)

    To gdzie jest ten NAT ?

    Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

  • 4. Data: 2004-11-23 10:19:58
    Od: "Ewa" <e...@n...spamuj.wp.pl>

    Juz spoko. Mialam niepotrzebnego NAT-a "inside" na interfejsie Ethernet0

    Dzieki i pozdrowienia
    Ewa

  • 5. Data: 2004-11-24 06:22:46
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Ewa napisał:
    > Juz spoko. Mialam niepotrzebnego NAT-a "inside" na interfejsie Ethernet0
    >
    > Dzieki i pozdrowienia
    > Ewa
    Odpowiada się POD_POSTEM.

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

  • 6. Data: 2004-11-24 09:26:18
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Ewa napisał(a):

> [...]
    > NAT-em, DHCP , Postfixem, bindem cachujacym. Problem polega na tym ze po za
    [..]

    NTG ? pl.comp.networking ??