  • 1. Data: 2019-07-28 21:11:42
    Temat: Koszmar programu 500+ - Czy nikt tego nie widzi i nie rozumie?!?
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    Cześć!

    Cytat z tego: http://szyk.jcom.pl/Sztuka%20Edukacji.pdf str. 35:

    "Wykonanie tego programu 500+ to czysty koszmar i nikt o tym nie mówi
    (czy nikt tego nie widzi?!?).Problem w tym, że: trzeba się zgłosić do
    urzędu i wypełnić stos papierów. Tylko po co? Przecież państwo ma
    wszelkie potrzebne dane. Z urzędu cywilnego informacje o dzieciach i z
    urzędu skarbowego informacje o dochodach i nr konta osobistego.
    Wystarczy napisać 1 (słownie: JEDEN) skrypt który to wszystko powyciąga
    z baz państwowych. Z tego prostego przykładu widać, że państwo polskie
    jest złym systemem, bo się czepia zamiast działać niezauważalnie (w
    tle). Mi osobiście trudno pojąć działanie takiego systemu państwowego -
    dla prawdziwego programisty jest ono nienormalne. I co ciekawe nie
    spotkałem ani nie słyszałem o nikim kto by dostrzegał tą patologię."

    (Tak cytuję sam siebie by rozpocząć dyskusję.)

    więcej myślenia i mniej frajerstwa
    Szyk Cech

  • 2. Data: 2019-07-29 03:13:22
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2019-07-28 21:11, Szyk Cech wrote:
> [...]
    > spotkałem ani nie słyszałem o nikim kto by dostrzegał tą patologię."
    >
    > (Tak cytuję sam siebie by rozpocząć dyskusję.)

    To moze zrób jeszcze te pół kroku i zapytaj, po co w ogóle państwu ten
    stos papierów, no i ten słownie: jeden skrypt?