  • 1. Data: 2013-02-19 08:16:08
    Temat: donos do Ligii Kobiet ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Spadło nieco śniegu... i się zaczęło. Jadą dziumdzie w swoich
    wypasionych SUVach po 35km/h i DOSŁOWNIE zatrzymują się przed zakrętami...

    Liga Kobiet powinna im nagadać za propagowanie stereotypu "baby za
    kierownicą" ;->

    A sprzedaj jedna z drugą swoją wielgachną gablotę, jak nie potrafisz się
    nią posługiwać, i zatrudnij szofera!! Bezrobocie spadnie...

    Aaaargh...

    Dziś wyjątkowo same "baby za kierownicą" - czasem zdarzają się starzyki
    w okularach jak denka z podobnym stylem jazdy.

    Już chyba wolę "szybkich Billów" przesadzających w drugą stronę, byle by
    tylko wcześnie i łagodnie zaparkowali w jakimś miękkim rowie i przestali
    na parę dni stanowić zagrożenie ;)

  • 2. Data: 2013-02-19 08:24:56
    Temat: Re: donos do Ligii Kobiet ;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 08:16, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Już chyba wolę "szybkich Billów" przesadzających w drugą stronę, byle by
    > tylko wcześnie i łagodnie zaparkowali w jakimś miękkim rowie i przestali

    A Tobie Liga Mężczyzn powinna zafundować kurs ortograficzny...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-19 08:25:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 08:24, Liwiusz pisze:

    > A Tobie Liga Mężczyzn powinna zafundować kurs ortograficzny...

    Przepraszam:

    Ligia.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-02-19 08:50:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 08:25:15 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Przepraszam:
    > Ligia.

    Uhm. A ty poszukaj sponsora na kurs cięcia cytatów.

    AK

  • 5. Data: 2013-02-19 09:07:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 08:25, Liwiusz pisze:
    [ciach]

    > Przepraszam:
    >
    > Ligia.

    Nie będzie mnie pouczał dureń, który poprawnie cytować nie potrafi i
    cytuje wszystko jak leci.

    Poza tym właśnie LIGA a nie LIGIA.

  • 6. Data: 2013-02-19 09:34:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 09:07, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 19.02.2013 08:25, Liwiusz pisze:
    > [ciach]

    > Nie będzie mnie pouczał dureń, który poprawnie cytować nie potrafi i
    > cytuje wszystko jak leci.
    >
    > Poza tym właśnie LIGA a nie LIGIA.

    Durniu, skoro napisałeś Ligii, to znaczy że miałeś na myśli mianownik Ligia.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-02-19 09:54:09
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

> [...]
    >
    > A sprzedaj jedna z drugą swoją wielgachną gablotę, jak nie potrafisz się
    > nią posługiwać, i zatrudnij szofera!! Bezrobocie spadnie...

    Tu nie chodzi o posługiwanie. Sąsiad ma SUVa to ja też chcę, taka moda,
    tylko sąsiada stać na dobre opony, a ja muszę spłacać kredyt...
    A mi się ludzie dziwią że jak szukam samochodu to sprawdzam na jakich
    najmniejszych oponach jeździ - bo na komplet zimówek 15" za 1400zł mnie
    stać, a 3000zł na 17" już tak chętnie bym nie wydał (bo tyle kosztują
    standardowe Continentale z których jestem bardzo zadowolony, zgaduję że
    za wersję do SUVa trzeba zapłacić więcej?).

    > Już chyba wolę "szybkich Billów" przesadzających w drugą stronę, byle by
    > tylko wcześnie i łagodnie zaparkowali w jakimś miękkim rowie i przestali
    > na parę dni stanowić zagrożenie ;)

    eee, jak śnieg na drodze to chyba nie przesadzają (wnioskuję to po tym
    że jeżdżę najszybciej ;) gorzej jak droga _wygląda_ na suchą....

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-02-19 10:03:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Lut, 09:54, ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:

    > Tu nie chodzi o posługiwanie. Sąsiad ma SUVa to ja też chcę, taka moda,

    Ja dochodze do wniosku, ze im gorzej baba jezdzi tym maz kupuje jej
    wiekszy i ciezszy samochod, zeby w razie czego sie nie zabila...

    WS

    PS. Dzis znow takie "cus" zjamowalo 2 miejsca park. przed sklepem -
    ~1.7 metra odstepu obok samochodu musialo zostac wolne...

  • 9. Data: 2013-02-19 10:55:32
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jadą dziumdzie w swoich
    > wypasionych SUVach po 35km/h i DOSŁOWNIE zatrzymują się przed zakrętami...

    Daj spokoj, jak ze smartem sobie nie radza:
    http://www.youtube.com/watch?v=PsKPAxKUdgQ

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2013-02-19 11:06:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 09:34, Liwiusz pisze:

    > Durniu, skoro napisałeś Ligii, to znaczy że miałeś na myśli mianownik
    > Ligia.

    Nie wytłumaczysz głupkowi, dla którego stawianie przodem pod wiatą (czy
    jakoś tak) miało być antidotum na uszkodzony termostat. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl