  • 11. Data: 2013-10-23 14:37:46
    Temat: Re: Krakow- Edynburg-ktoredy?
    Od: p...@g...com

    --Jak sie zapatruje niemiecka policja(sluzba celna) na 16 kartonow? > > Pozdrawiam -
    Mirek

    4-ry sztangi na glowe (do uzytku wlasnego) wiec max. 8 no chyba ze dzieci pelnoletnie
    :-)

    P.

  • 12. Data: 2013-10-23 14:58:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-20, kichu <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    > godziny i jest tylko jeden na dzien popoludniu. Dwoch kierowcow, dwoje
    > malych i marudnych dzieci.
    > Ile zostawic zapasu w przypadku ewentualnych opoznien w podrozy?
    > Ktora trase wybrac.?Prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami,
    > ktoredy jechac i jak to zorganizowac zeby podroz przebiegla w miare
    > bezproblemowo.
    > PS. Mam doswiadczeie w jezdzie po "zlej"stronie drogi, co prawda
    > "anglikiem" ale podroz przez cala Wielka Brytanie w gore mnie nie przeraza.
    > Uprzejmie dziekuje za wszelkie sugestie.

    Nie wiem kiedy jedziesz ale z dzisiaj:
    ---
    W związku z konferencją klimatyczną od 8 do 23 listopada zostaną przywrócone
    kontrole na granicach Polski z Niemcami, Czechami, Słowacją i Litwą oraz na
    przejściach morskich i lotniczych. Szef MSW Bartłomiej Sienkiewicz podpisał
    rozporządzenie w tej sprawie.
    ---

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-10-23 16:18:57
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2013-10-23 12:33, *kichu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > Za dużo - autostrady po drodze. WG Google zajmie Ci to około 11 godzin, dodaj
    > ze 4 godziny na nieprzewidziane okoliczności i spokojnie zdążysz.
    > To nie prawda - nie można wwieźć nieograniczonej ilości.

    konkretnie 4 wagony na własne potrzeby można i 1KG tytoniu

    Pzdr
    Piotrek