  • 1. Data: 2013-10-21 12:16:57
    Temat: Używane drugie auto - hint proszę
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Auto się naprawia (C4) i tak naprawdę teraz się okazało, że w naszej
    syuacji drugie auto będzie dobrym pomysłem.
    Rozpoczeliśmy akcję poszukiwania.

    Ma to być używka, cena zakupu to ok. 20 tys. PLN.

    Pojeździliśmy po komisach lokalnych żeby się porozglądać i ciążka sprawa.
    Więszkość to albo padaki zajechane w cenie ok. 10-15 tys. (rdza, itp), albo
    auta cenowo ponad 30k PLN.

    Podpowiedzcie proszę w jakim kierunku pójść z poszukiwaniami.
    Założenia mam takie:
    - wielkość: min. kompakt (rodzina 2+2, w razie potrzeby trzeba całość
    spakować)
    - z tyłu ISOFIX (lubię tę prostotę wpinania fotelików)
    - preferuję benzynowca - auto będzie i tak większość życia u nas stało i
    czekało.
    - po zakupie na pewno trzeba będzie zainwestować, ale potem chciałbym w
    miarę spokój z usterkami.

    Z marek odrzucam: FORDA, RENAULT, FIAT.

    Paczę po otomoto i np. takie coś:
    http://otomoto.pl/volvo-v70-2-4i-summum-C30090764.ht
    ml

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-10-21 12:40:29
    Temat: Re: Używane drugie auto - hint proszę
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 21 Oct 2013 12:49:02 +0200, AL napisał(a):

    ml
    > forda odzucasz, a volvo rozpatrujesz?
    > Taka niekonsekwencja.

    Że jeden koncern generalnie? Nawet nie wiedziałem :-)
    Forda nie chcę z kilku powodów. Największym z nich jest uprzedzenie moje i
    mojej żony. Do Volvo nie mamy takich odczuć :-)

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-10-21 12:49:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

  • 4. Data: 2013-10-21 13:26:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Franc" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > - z tyłu ISOFIX (lubię tę prostotę wpinania fotelików)
    > - preferuję benzynowca - auto będzie i tak większość życia u nas stało i

    hmm ja bym tak zaraz nie odrzucał... kup jakąś Octavię 1.9TDI 2003-2005 za
    10-14k za 5k spokojnie wymienisz turbo na regenerowane + porobisz wszystko co
    tam się mogło po drodze zużyć i będzie to jeździć lata... turbo możesz od razu
    jakąś hybrydę jak dostaniesz 110KM wersję to z hybrydowym turbo program na
    150-160KM bez problemu zrobisz za 900zł, będzie w miarę dynamiczne i ekonomiczne
    auto ze sporym bagażnikiem jak masz 10k na inwestycje (kwestia za ile wyrwiesz
    auto) to nawet bym zainwestował w nowe sprzęgło + jednomas, akumulator jeśli
    trzeba opony, hamulce itp rzeczy za 20k spokojnie będziesz miał sprawdzone auto
    z kupą nowych rzeczy jak potrzebujesz więcej miejsca to możesz kupic kombi.

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2013-10-21 13:44:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości
    ml

    >forda odzucasz, a volvo rozpatrujesz?
    >Taka niekonsekwencja.

    Ale volvo chyba nie rdzewieje tak jak ford :)

    J.

  • 6. Data: 2013-10-21 13:56:22
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 13:26:52 UTC+2 użytkownik X-Man napisał:

    > program na
    >
    > 150-160KM bez problemu zrobisz za 900

    Gdzie sa takie ceny?
    --
    Dman-666

  • 7. Data: 2013-10-21 14:44:47
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-21 12:40:29 niejaki Franc napisał:

    > Że jeden koncern generalnie? Nawet nie wiedziałem :-)
    > Forda nie chcę z kilku powodów. Największym z nich jest uprzedzenie moje i
    > mojej żony. Do Volvo nie mamy takich odczuć :-)

    pamiętasz o moim pugu?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2013-10-21 14:58:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 21 Oct 2013 14:44:47 +0200, p0li napisał(a):

    > pamiętasz o moim pugu?

    P0li, znamy się z innej grupy jeszcze, ale o pugu to ni-chu-chu. Ślinię się
    na tego Voyagera od "szwagra", ale to duże bydle żeby na parkingu stało. Po
    złośliwości jeszcze poniszczą. :-)

    --
    Franc

  • 9. Data: 2013-10-21 15:18:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

    > Paczę po otomoto i np. takie coś:
    > http://otomoto.pl/volvo-v70-2-4i-summum-C30090764.ht
    ml

    Jak by co:

    Marka: VOLVO
    Model: V 70
    Nadwozie: M1-Personbil <= 3500 kg
    Numer rejestracyjny: ZV27366
    VIN: YV1SW614252462109
    Data przeglądu: 25-04-2013
    Przebieg: 280000 <-------- ciekawe ile ma teraz :)

    Marka: Volvo
    Model: V 70
    Nadwozie: M1-Personbil <= 3500 kg
    Numer rejestracyjny: ZV27366
    VIN: YV1SW614252462109
    Data przeglądu: 11-04-2013
    Przebieg: 279000
    Usterki: --> wycieraczka szyby, wycieraczka, wada, zapytać jre [windscreen
    wiper, wiper blade, defect, inquire jre]
    --> OBD, powiedz-sygnalizacja awarii [OBD, tell-fault indication]

  • 10. Data: 2013-10-21 15:22:41
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-10-21 12:16, Franc pisze:

    > Paczę po otomoto i np. takie coś:
    > http://otomoto.pl/volvo-v70-2-4i-summum-C30090764.ht
    ml

    Fajne auto i bardzo fajny egzemplarz :) 2.4 trochę słabawy do niego ale
    z manualem będzie jeździło ;)
    W Volvo skóra jest niezbyt wytrzymała a ten ma ją w bdb stanie co może
    wskazywać na sensowny przebieg i dobre podejście poprzedniego
    właściciela do dbania o auto
    Tylko z opłatami wyjdzie znacznie powyżej twojego limitu...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz