  • 1. Data: 2010-06-01 12:32:55
    Temat: Krakow - Poznan - jaka trasa
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    W przyszly piatek wybieram sie do Poznania z Krakowa. W Poznaniu na ul.
    Piekary musze byc gdzies kolo 11, takze wyjazd pewnie 4:30. W zasadzie
    rozwazam dwie drogi:
    Krakow - Wroclaw - Poznan
    Krakow - Lodz - Poznan

    Ktora jest Waszym zdaniem lepsza, szybsza, mniej zakorkowana? Ile mi zajmie
    mniej wiecej dojazd?

    No i jeszcze pytanie o droge powrotna...bedzie to piatek kolo godziny 16-17.
    Ktoredy wtedy lepiej jechac zwazywszy na piatkowe korki?
    Dzieki za wszystkie sugestie.

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2010-06-01 12:38:28
    Temat: Re: Krakow - Poznan - jaka trasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BENY" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Krakow - Wroclaw - Poznan
    > Krakow - Lodz - Poznan
    >
    > Ktora jest Waszym zdaniem lepsza, szybsza, mniej zakorkowana?

    O tej godzinie wszystkie złe, bo jakbyś nie jechał we Wrocławiu/Łodzi
    będziesz gdzieś w godzinach szczytu.
    Ale bezpieczniej przez Łódź, z tym że ja bym starał się ją ominąć bokiem.

  • 3. Data: 2010-06-01 13:39:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BENY" <b...@p...onet.pl>
    > W przyszly piatek wybieram sie do Poznania z Krakowa. W Poznaniu
    > na ul. Piekary musze byc gdzies kolo 11, takze wyjazd pewnie
    > 4:30. W zasadzie rozwazam dwie drogi:
    > Krakow - Wroclaw - Poznan

    Jesli naprawde wyjedziesz 4:30,i pogoda bedzie dobra to masz szanse
    przejechac wrocek w umiarkowanym korku.
    Ale lepiej byloby sie pospieszyc, bo od 7 z kazda minuta gestnieje.
    W dodatku mamy rozkopana droge Wroclaw-Trzebnica i nie polecam,
    zapraszamy do wrocka za dwa lata, jak obwodnice skoncza.

    Mozesz probowac omijac przez Olawe-Olesnice, czy nawet
    Opole-Namyslow, ale to juz chyba 11-tka bedzie podobnie.

    No i spojrz w sytuacje powodziowa przed wyjazdem, bo tu nam grozila
    powtorka z rozrywki ..

    J.

  • 4. Data: 2010-06-01 13:53:29
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    przez Wrocław - bliżej, ale jak nie zdążysz przed korkami - to się załatwisz
    przez Łódź dalej, ale jakoś lepiej, a jak wymyślisz wcześniejszy wjazd na
    autostradę to być może ominiesz Łódź

  • 5. Data: 2010-06-01 13:58:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    ..Aldi..Romek.. pisze:
    > przez Łódź dalej, ale jakoś lepiej, a jak wymyślisz wcześniejszy wjazd
    > na autostradę to być może ominiesz Łódź

    łódź można brać bokiem, czyli pabianice -> zgierz -> w zgierzu kierunek
    kutno i tam na autostradę. Bo kierunek na gdańsk wiazd na autostradę
    zamknięty (bramki robią) A w zgierzu przygotuj się na kierowców debili.

    --
    krzysiek82