  • 1. Data: 2011-05-12 18:07:29
    Temat: Re: Krzywe postępu jakości matryc w aparatach wg firm - kto mi zawiesi obrazek z wykresem?
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-05-12 20:45, Mariusz [mr.] pisze:

    > Właśnie zrobiłem analizę matematyczną historycznych zmian jakości
    > matryc w aparatach systemowych, ale najlepiej będzie to czytelne wraz z
    > załączonym do niej wykresem (png).
    >
    > Niestety, nigdy nie miałem parcia na internetowe szkło, trudno więc
    > teraz dla jednego obrazka szukać oferty i analizować wszystkie parametry.
    > Zatem jeśli ktoś może pomóc, to proszę o zawieszenie takowego w sieci.
    >

    > Najlepiej byłoby chyba podać bezpośredni link do pliku PNG, a wówczas
    > byłby do spełnienia tylko jeden warunek:
    >
    > 1. Żeby spokojnie powisiał tak minimum z pół roku.
> [...]

    www.flickr.com. Zakładasz darmowe konto i do 200 zdjęć mozesz powiesić.
    Nie jestem pewien, czy tolerują png, ale jpg z najniższą kompresją też
    będzie się dobrze prezentował.
    Linki możesz podawać bezpośrednio do powieszonych obrazków zarówno w
    rozmiarze zmniejszonym pzerz Flickra jak i oryginalnym.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 2. Data: 2011-05-12 18:45:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Witam.

[...]

    A jeśli link miałby być do strony, to wówczas przydałoby się jeszcze:

    2. Żeby był jedynym znaczącym obrazkiem na stronie, najlepiej
    widocznym bez przewijania zawartości strony.

    3. Jak najmniej reklam, zwłaszcza animowanych.

    4. Fajnie, gdyby dało się dodać tytuł do strony:

    Krzywe postępu jakości matryc w aparatach wg firm - pl.rec.foto.cyfrowa

    Najlepiej od razu pisać na priva: ladakh NA wp.pl , że można przesłać
    obrazek, a następnie odesłać link z adresem.

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ladakhNAwp.pl

  • 3. Data: 2011-05-12 20:52:28
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    [...]
    > www.flickr.com. Zakładasz darmowe konto i do 200 zdjęć mozesz powiesić.

    Okay, zrobiłem dla sportu, ale zgodnie z oczekiwaniami było to
    nieergonomiczne - musiałem przejść cały proces logowania, ustawiania konta,
    odmawiania spamu i wymyślania fikcyjnych danych (ci co takowe podawali Sony
    lub Ashampoo już wiedzą dlaczego. ;-)

    Obrazek już wisi, tekst do niego puszczę pewnie po weekendzie (no chyba
    że bardzo pili?) ;-)

    [mr.]

  • 4. Data: 2011-05-12 20:57:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:iqh6bj$vqp$1@news.task.gda.pl...

    > Najlepiej byłoby chyba podać bezpośredni link do pliku PNG, a wówczas
    > byłby do spełnienia tylko jeden warunek:
    >
    > 1. Żeby spokojnie powisiał tak minimum z pół roku.

    Załóż sobie darmowe konto na google.com będziesz miał 1GB ma zdjęcia bez
    reklam.
    Zdjęcia można łatwo przesyłać programem Picasa, niestety PNG konwertuje w
    locie do JPG. :-)
    Link do albumu można ukryć np.
    https://lh4.googleusercontent.com/_1-qNRAJbnDs/SfNhq
    5C1w9I/AAAAAAAAD1E/kYDOMkMHXBk/IMG_0027.JPG

  • 5. Data: 2011-05-12 21:40:04
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-05-13 00:20, Mariusz [mr.] pisze:

    > "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dzięki, ale już się zgwałciłem do zakładania nowego konta (hasła, więcej
    > haseł! :) i obrazek wisi na Flickrze. Teraz piszę tekst do niego.
    >
    > [mr.]

    I zyskaleś to, że możesz w ramach tego konta powiesić jeszcze 199
    następnych.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2011-05-12 22:20:01
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    [...]

  • 7. Data: 2011-05-12 22:51:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    [...]
    > I zyskaleś to, że możesz w ramach tego konta powiesić jeszcze 199
    > następnych.

    I gdybym miał utrzymać dotychczasowe tempo, to powinno mi wystarczyć na
    następnych 3000 lat (16 lat w sieci). :)))

    [mr.]

  • 8. Data: 2011-05-13 23:23:36
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-12 20:45, Mariusz [mr.] wrote:

> [...]
    > teraz dla jednego obrazka szukać oferty i analizować wszystkie parametry.
    > Zatem jeśli ktoś może pomóc, to proszę o zawieszenie takowego w sieci.

    http://www.imageshack.us

    nie trzeba się rejestrować ani logować,
    formularz uploadu dostępny od razu na stronie

    do większych plików: http://www.sendspace.com/

    do imageshack jest wiele programików, które wysyłają tam pliki i oddają
    linka, jeden z nich mam nawet wpięty w wywoływaczkę i wybrane pliki od
    razu ląduja w galerii.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 9. Data: 2011-05-13 23:24:45
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-12 23:40, Marek Wyszomirski wrote:
    > I zyskaleś to, że możesz w ramach tego konta powiesić jeszcze 199 następnych.

    Picassa czy fotosik też dają takie możliwości, ale obydwa są wyjątkowo
    denerwujące w swoich interfejsach. W sieci sporo szybkich małych
    uploaderów dostępnych od razu :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 10. Data: 2011-05-14 01:03:34
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "dominik" <u...@d...net.pl> wrote:

    > http://www.imageshack.us
    >
    > nie trzeba się rejestrować ani logować,
    > formularz uploadu dostępny od razu na stronie
    >
    > do większych plików: http://www.sendspace.com/

    Dzięki wszystkim - przyda się na przyszłość (zawsze barierą było to,
    że dla jednego mało ważnego graficznego bzdetu trzeba analizować cały
    temat od zera, bo niestety idąc w ciemno można się czasem nadziać na
    nieprzewidziane problemy).

    Mariusz [mr.]