  • 1. Data: 2011-05-12 09:39:23
    Temat: Obrotowa stopka do lampy błyskowej
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Witam,
    Na wyjazdach turystycznych używam poręcznej lampy Nikona SB-400. Jej
    funkcjonalność, rozmiary i waga są tutaj atutem.
    Brakuje mi jedynie obrotu lampy w osi pionowej (do kadrów pionowych) ; w osi
    poziomej jest odchylany palnik i dla kadrów poziomych można lampę skierować
    np. w sufit pomieszczenia.
    Po porządkach w moich akcesoriach foto znalazłem uszkodzony przewód
    wyzwalnia lamp Nikona z dobrymi stopkami (na sanki body i do lampy).

    I tu mam pytanie- czy ktoś próbował samemu "zmajstrować" z dwóch takich
    stopek wersję "obracanej" stopki pod lampę błyskową.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 2. Data: 2011-05-25 08:48:20
    Temat: Re: Obrotowa stopka do lampy błyskowej
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 12, 5:39 am, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I tu mam pytanie- czy ktoś próbował samemu "zmajstrować" z dwóch takich
    > stopek wersję "obracanej" stopki pod lampę błyskową.

    Poniewaz tutejsi geniusze nie odpisali ci, bo wola swe wysilki
    umyslowe kierowac na mnie personalnie, to proponuje ci taka stopke
    darmo, w prezencie.
    Jak sie zdecydujesz, to zaproponuj w jaki sposob mam ci to przekazac z
    NJ USA, bez moich dodatkowych kosztow do podarunku.

    ----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/