  • 1. Data: 2010-01-25 20:07:27
    Temat: Ksiazka o prawie w fotografii
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Widze i oczom nie wierze, bo oto pojawila sie ksiazka (eBook) o prawie w
    fotografi. Ciekawe.
    http://www.fotoszop.pl/ksiazka-prawo-w-fotografii-ba
    rchacz.aspx
    Czy ktos zna?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-01-25 21:05:01
    Temat: Re: Ksiazka o prawie w fotografii
    Od: "Photec" <p...@N...pl>

    Użytkownik "romek76" <r...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > Widze i oczom nie wierze, bo oto pojawila sie ksiazka (eBook) o prawie w
> [...]

    tak, otrzymałem ją za darmo do innej książki. powiem tak: krótko i na temat.
    Bez zbędnego owijania w ładne słówka. Sporo konkretnych przykładów. Jak na
    'darmową' publikację to jest super. Czy warto zapłacić 15 zł? niech odpowie
    ten kto zapłacił ;-)

    pozdr.
    photec

  • 3. Data: 2010-01-26 08:23:46
    Od: "Henry (k)" <h...@g...pl>

    romek76 <r...@o...eu> napisał(a):

    > Widze i oczom nie wierze, bo oto pojawila sie ksiazka (eBook) o prawie w
> [...]

    Nie dowiesz się z niej niczego czego nie ma w archiwum tej grupy.
    Ale chyba lepiej zapłacić 15zł niż tracić czas na wyszukiwanie tej informacji
    ze sterty głupot która często towarzyszy takim wątkom... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2010-01-26 10:49:17
    Od: ps <p...@g...pl>

    Henry (k) pisze:

> [...]
    > Ale chyba lepiej zapłacić 15zł niż tracić czas na wyszukiwanie tej informacji
    > ze sterty głupot która często towarzyszy takim wątkom... ;-)

    E tam, marudzisz, przecież tu ma znowu do informacji gratis dodany
    kabaret... :D

  • 5. Data: 2010-01-26 10:49:43
    Od: ps <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-01-26 12:42:19
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Nie dowiesz się z niej niczego czego nie ma w archiwum tej grupy.
    > Ale chyba lepiej zapłacić 15zł niż tracić czas na wyszukiwanie tej informacji
    > ze sterty głupot która często towarzyszy takim wątkom... ;-)

    Czytales?:-)

  • 7. Data: 2010-01-26 13:04:57
    Od: "Henry (k)" <h...@g...pl>

    romek76 <r...@o...eu> napisał(a):

    > Czytales?:-)

    Książkę nie - a jest tam coś więcej niż w obowiązującym polskim
    prawie z (przestarzałym) Prawem Autorskim i Kodeksem Cywilnym? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2010-01-26 14:43:15
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Książkę nie - a jest tam coś więcej niż w obowiązującym polskim
    > prawie z (przestarzałym) Prawem Autorskim i Kodeksem Cywilnym? ;-)

    Nie wiem, nie czytalem ale podobno jest.

  • 9. Data: 2010-01-26 15:33:40
    Od: "Henry (k)" <h...@g...pl>

    romek76 <r...@o...eu> napisał(a):

    > Nie wiem, nie czytalem ale podobno jest.

    No to jestem ciekaw, co w książce o prawie może być więcej
    niż interpretacja prawa (fakt że czasami cieżko zrozumieć
    zapisy w ustawach). Chyba odżałuję te 15zł...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2010-01-26 16:07:33
    Od: r...@o...eu

    > No to jestem ciekaw, co w książce o prawie może być więcej
    > niż interpretacja prawa (fakt że czasami cieżko zrozumieć
    > zapisy w ustawach). Chyba odżałuję te 15zł...

    Jest jeszce prawo zwyczajowe.
    Sa takie wartosci jak takt, wyczucie sytuacji, szacunek do drugiego czlowieka;
    nie wszystko ujac mozna w prawie pisanym, i zinterpretowac w sadowej decyzji na
    przyklad. Tam podobno sa te rzeczy, dlatego zaciekawila mnie ta broszura :-).