  • 1. Data: 2010-01-25 10:54:02
    Temat: Nikkor 55-200 VR czy Tamron 70-300 DI?
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Nikkor 55-200 VR czy Tamron 70-300 DI?
    Pierwszy ma stabilizację, drugi dłuższą ogniskową.
    Chciałbym wykonywać zdjęcia ptaków i innych leśnych zwierząt stąd myślę o
    tamronie. Tylko czy nie szkoda tej stabilizacji?
    Maci doświadczenia z tymi obiektywami?
    Wybieram między nimi, bo chciałbym wydać tylko kilka setek.

  • 2. Data: 2010-01-25 10:59:51
    Temat: Re: Nikkor 55-200 VR czy Tamron 70-300 DI?

    Orion wrote:
> [...]
    > Maci doświadczenia z tymi obiektywami?
    > Wybieram między nimi, bo chciałbym wydać tylko kilka setek.

    Tamron 70-300 i Sigma 70-300 dają dobre obrazy do 200mm. Powyżej jest
    nienajlepiej. Więc zyskujesz awaryjnie coś dłuższego, ale nie licz na
    zachwycającą ostrość.

    wer