  • 1. Data: 2014-08-23 11:59:46
    Temat: Kto da więcej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    PLAY:
    110zł netto miesięcznie:
    3 karty z nielimitowanymi: rozmowami, sms, mms
    1 karta do internetu domowego
    umowa - 24miesiace
    30 GB danych wspolne dla 4 kart
    przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasięgu LTE.
    I chyba modem LTE.

    Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.

    6 miesiecy abo gratis.

    Ktoś da coś korzystniejszego?

  • 2. Data: 2014-08-23 12:29:32
    Temat: Re: Kto da więcej
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Ktoś da coś korzystniejszego?

    I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych
    miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie

  • 3. Data: 2014-08-23 12:42:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-23 12:29, kowtow pisze:

    > I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych
    > miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie

    Nie jest tak źle, przynajmniej w Wielkopolsce. Gdy mam jakiś dłuższy
    wyjazd to do obsługi Yanosika wyciągam z telefonu kartę Aero2 i wkładam
    Play "Online na kartę".

  • 4. Data: 2014-08-23 13:21:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Aug 2014 09:59:46 GMT, Budzik napisał(a):
    > PLAY:
    > 110zł netto miesięcznie:
    > 3 karty z nielimitowanymi: rozmowami, sms, mms
> [...]

    Ale z jakims podzialem, czy jak dziecko zezre, to nie bedziesz mial ?

    > przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasięgu LTE.
    tzn ponad te 30GB, czy za pol roku bedzie gorzej ?

    > I chyba modem LTE.
    > Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.
    > 6 miesiecy abo gratis.

    W ogole, czy dla dodatkowych kart 6m gratis ?

    > Ktoś da coś korzystniejszego?

    I jakies telefony do tego ?

    bo tak na oko to taka se ta oferta, 30zl na karte i jeszcze 20 ...
    tani internet. Jak masz szanse na kabel, to oferty laczone chyba
    podobne.

    J.

  • 5. Data: 2014-08-23 15:28:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kowtow k...@p...onet.pl ...

    > I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych
    > miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie

    Ale ta dodatkowa karta to ma być internet domowy dla rodziców.
    I tak - duze miasto - Poznań.
    Natomiast ogólnie - czesto korzystam z internetu poza miastem - raz jest
    lepiej od konkurencji, raz gorzej - nikt nie ma super zasiegu w kazdym
    punkcie Polski.

  • 6. Data: 2014-08-23 15:28:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale z jakims podzialem, czy jak dziecko zezre, to nie bedziesz mial ?

    Bez podziału.
    Ale to nie problem bo dzieci nie ma.

    > tzn ponad te 30GB, czy za pol roku bedzie gorzej ?

    > W ogole, czy dla dodatkowych kart 6m gratis ?

    W ogóle.

    > I jakies telefony do tego ?

    Nie, to jest bez telefonów.
    Za telefony trzeba dopłacic min 20zł za karte zeby miec cokolwiek.

    > bo tak na oko to taka se ta oferta, 30zl na karte i jeszcze 20 ...
    > tani internet. Jak masz szanse na kabel, to oferty laczone chyba
    > podobne.

    W miejscu w ktorym chce ten internet - nie ma szans na kabel w rozsadnej
    cenie.
    Osiedle domków jednorodzinnych.

  • 7. Data: 2014-08-23 21:37:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA39276BF320BBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > I chyba modem LTE.
    >
    > Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.

    W Wetlinie działa?

    --
    marfi

  • 8. Data: 2014-08-24 00:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

    > W Wetlinie działa?

    Masz na mysli bieszczady? Musiałbyś chyba zapytać u zródla czyli w play.

  • 9. Data: 2014-08-24 12:58:41
    Od: Pugilares <n...@g...pl>

    W dniu 23.08.2014 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > I chyba modem LTE.
    >
    > Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.

    Może da, może nie da. Jakie to ma znaczenie w dzisiejszych czasach,
    kiedy kwota do ew. zaoszczędzenia miesięcznie na takich 4 SIMach to
    będzie pewnie ok. 2 zł w jedną lub w drugą stronę?
    Najważniejsze, czy jest zasięg i czy nie ma jakichś wkręt, typu darmowa
    usługa "bezpieczny telefon", która po 3 miesiącach przestaje być darmowa
    i jeżeli się jej pisemnie nie wypowie w odpowiednim terminie, to potem
    trzeba bulić do końca cyrografu.
    W tak poza tym, to nie podpisałbym cyrografu na 24 miesiące, ani na 12
    miesięcy, ani w ogóle, gdybym w zamian nie otrzymał jakiegoś fajnego
    sprzętu. Jeżeli ta oferta zawiera tylko modem LTE, to nie wiem.

  • 10. Data: 2014-08-24 13:54:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > W Wetlinie działa?