  • 191. Data: 2016-08-23 13:45:30
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: bat <b...@m...com>

    On 23.08.2016 12:01, slawek wrote:

    > Umowa została potwierdzona podpisami przez obie strony. Twierdzenie. że
    > tylko klient wie co i jak ma być świadczone przez Orange jako
    > usługodawcę, jest fałszywe. Co łatwo dowieść: gdyby tak było, to Orange
    > nie mogłoby wywiązać się z umowy, bo nie wiedziałoby czego umowa ta
    > dotyczy. Trywialne.

    Przecież to nie żadne Orange a Poczta-Telegraf-Telefon. Poczta odkąd
    żyję była instytucją wrogą wobez klientów, w stanie wojennym szczególnie.

  • 192. Data: 2016-08-23 13:47:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

    > No cóż, ja ci nie będę liczyć literówek i innych błędów ortograficznych.
    > Ale przyznaj: trochę to dziwne gdy pouczając innych o niuansach gramatyki...
    > nie potrafisz napisać zdania poprawnego ortograficznie.

    Nie przyznam. Dziwniejsze rzeczy widywałem. Choćby pouczanie innych co
    do tego, co chcieli napisać, pisząc to, co napisali. I egzegezę zwykłego
    zdania wyrwanego z usenetowej gadki, jakby to była myśl proroka zapisana
    w świętych księgach. Skąd to się bierze? Urożona duma "byznesmena"?
    Nie będę w to wnikać.

    > Smutne.

    E tam.

    --
    Jarek

  • 193. Data: 2016-08-23 14:01:46
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Aug 2016 13:40:52 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > było, tylko takie tam czcze pisanie.

    Ale jesteś spostrzegawczy, wow!

    > Jarek

    A kota masz?

  • 194. Data: 2016-08-23 15:22:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek dociekliwie pyta:

    > A kota masz?

    Mam. Ale nie mam akwarium -- o czym informuję, bo może być potrzebny
    jakiś przykład do przeprowadzenia kursu logicznego myślenia.

    --
    Jarek

  • 195. Data: 2016-08-23 16:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości
    On Tue, 23 Aug 2016 11:26:06 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >Niekoniecznie. Klient Orange nie musi być specjalistą od
    >telekomunikacji i tych ten tego... internetów. Klient ma prawo
    >twierdzić że nie był świadomy itd. itp. A nawet powołać się na tzw.
    >błąd oświadczenia woli.

    >Zupełnie inaczej Orange. Sprzedając dostęp do Internetu działa
    >komercyjnie i profesjonalnie. Musi wiedzieć co sprzedaje. Oczywiście
    >może odmówić stronie trzeciej, ale na pytanie klienta musi udzielić
    >wyjaśnień.

    No to udziela. To jest prosze pana lepszy internet, dzialajacy na
    wydzielonej sieci biznesowej.
    Dziala szybciej, sprawniej, lepiej.

    I o ile wiem, to nawet jest prawda, tzn to wydzielenie, z tym, ze ta
    siec jest wydzielona siec wirtualna w ramach sieci pakietowej TP.

    >Umowa została potwierdzona podpisami przez obie strony. Twierdzenie.
    >że tylko klient wie co i jak ma być świadczone przez Orange jako
    >usługodawcę, jest fałszywe.

    Chcial miec lepszy internet, to taki dostal.
    Teraz za niego placi i jest zadowolony.

    A przynajmniej tak powinno byc :)

    J.

  • 196. Data: 2016-08-23 22:20:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości grup
    On Tue, 23 Aug 2016 16:23:08 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale właśnie że nie! Zwykły internet działa lepiej i stabilniej. I
    >jest nawet tańszy. Router jest fajniejszy. Od tego samego Orange.
    >Właśnie na tym polega paradoks.

    No tak piszesz, ale IMO - to jest urok tej jednej lokalizacji,
    myslisz, ze wsrod klientow nikt by nie zauwazyl i nie protestowal ?

    A jak pamietam telenagabywaczy, to kosztowal nieznacznie drozej - o 10
    czy 20 zl.

    J.

  • 197. Data: 2016-08-26 12:07:25
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2016 16:53:34 +0200, slawek napisał(a):

    > tylko
    >
    > A jeżeli nie ma możliwości wyboru to?!
    No to umarł w butach.

    Bo(o)t manager