  • 1. Data: 2013-07-10 12:44:51
    Temat: Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?
    Od: Wojtek K <W...@g...com>

    Witam Was,

    będę jechał w piątek około godziny 12 z Warszawy (rejon Ursusa) nad morze do
    Władysławowa (Jastrzębia Góra).

    Będę jechał z dwulatkiem, który bardzo źle znosi nieruchome siedzenie (lot
    Warszawa-Kraków 45 minut to była masakra), absolutnym priorytetem jest dla mnie
    szybkie przemknięcie przez tą trasę. Niestety nie mogę jechać nocą, kiedy synek by
    spał :-/

    Pytanie czy:

    A) jechać 7ką (najkrócej, ale 3 lata temu było tam bardzo źle - skończyli z ruchem
    wahadłowym i 30 kmh na częstych odcinkach?),

    B) czy z 7ki odbić na Toruń i potem na A1,

    C) czy może od razu z Warszawy wjechać na A2, a potem do końca A1 (to trasa
    najdłuższa, o około 55 km, do tego niestety A1 jest ciągle nie skończona pomiędzy
    Toruniem a Strykowem, brakuje na oko 50 km)

    Nigdzie w googlach nie znalazłem odpowiedzi (ok, google wyznacza B, a targeo A,
    problem w tym, że to tylko programy).

    Na autostradzie będę trzymał marszowe 140kmh+, pytanie czy nie ma tam
    korków/robót/zwężeń i czy na odcinku budowy nie będzie jakiejś masakry.

    Piszcie co wiecie, będę bardzo wdzięczny za dobre rady.

    Pozdrawiam serdecznie
    Wojtek

  • 2. Data: 2013-07-10 12:53:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Wojtek K nabazgrał(a):

    > Witam Was,
    > będę jechał w piątek około godziny 12 z Warszawy (rejon Ursusa) nad
    > morze do Władysławowa (Jastrzębia Góra).

    Kolega z pracy jechał tą trasą z Ursusa i wrócił w tą niedzielę.

    > B) czy z 7ki odbić na Toruń i potem na A1,

    Wybrał opcję B .. pusto .. jedzie się płynnie.

    Ja będę jechał tą samą trasą za 2 tyg i na 99% jestem zdecydowany na opcję
    B.
    Jedyna wada to mało miejsc na fajny postój na autostradzie.
    Zaleta jazdy w trasy taka że mój syn 80% trasy zawsze przesypia choć ma już
    5 lat :)

  • 3. Data: 2013-07-10 13:23:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 03:44:51 -0700 (PDT), Wojtek K napisał(a):
    > Będę jechał z dwulatkiem, który bardzo źle znosi nieruchome
    > siedzenie (lot Warszawa-Kraków 45 minut to była masakra),

    W 40 minut na pewno nie przejedziesz :-)

    > absolutnym priorytetem jest dla mnie szybkie przemknięcie przez tą
    > trasę. Niestety nie mogę jechać nocą, kiedy synek by spał :-/

    obudz w nocy, pusc bajki, to moze w dzien pospi :-)

    > B) czy z 7ki odbić na Toruń i potem na A1,

    A1 fajna, ale do niej daleko.

    > Na autostradzie będę trzymał marszowe 140kmh+, pytanie
    >czy nie ma tam korków/robót/zwężeń i czy na odcinku budowy

    nowka sztuka przeciez :-)
    Ale juz w Gdansku bedzie korek.

    I uwazaj na radary - oni ta powaznie traktuja obowiazki :-)

    P.S. Sezon sie jeszcze nie zaczal, czy Google mozna sobie w buty
    wsadzic ... bo korka na Hel nie pokazuje ?

    J.

  • 4. Data: 2013-07-10 14:57:52
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A2-A1 odradzam ze względu na Włocławek.

    Siódemka i 10-A1 sa porównywalne. Odnoszę wrażenie, że teraz większość
    ruchu odchodzi w Płońsku na DK10 i siódemka jest luźniejsza. A spore
    odcinki sa już jako S7, w tym wjazd do Trójmiasta. Aha, na bramkach na
    końcu A1 korek czasem jest.

    Problem może byc dalej, na odcinku Gdynia-Władek. Można rzeźbić na
    kilka sposobów.

  • 5. Data: 2013-07-10 15:00:34
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.07.2013 14:57, Michał Jankowski pisze:
    > A2-A1 odradzam ze względu na Włocławek.

    Co prawda z Ursusa do A2 bliziutko... Ale to jednak jest 50km nadłożenia
    drogi, z dziurą w A1 raczej się nie opłaca.

    MJ

  • 6. Data: 2013-07-10 15:28:29
    Od: Wojtek K <W...@g...com>

    Dzięki Wam wszystkim za szybkie odpowiedzi.

    Choć tak naprawdę każdy z Was coś napisał za A, B i C, póki co opcja B wygrywa, choć
    i o A coś dobrego mogłem tu przeczytać.

    Normalnie nawet bym się nie zastanawiał, ani nad B, ani nad C; wolałbym nie zapłacić
    ani 1 zł za chory system autostrad w Polsce (bez żalu kupuję za to za 200 zł winietę
    na Słowenii, bo tam jest uczciwie i wygodnie bez korków przed bramkami).

    Ale priorytetem jest ograniczenie krzyku z tylnego siedzenia, którego niestety jestem
    pewien. Gdybym mógł na miejsce dojechać o 2-3 nad ranem, nie byłoby problemu -
    wyjechałbym o 19-20, syn zasnąłby przed 21 i podróż byłaby po pustych drogach.
    Pensjonat dla rodziców z małymi dziećmi jednak nie dopuszcza takiej opcji :-/

    Póki co wybieram B ze strachem, iż spotkam korek na bramkach (dotrę tam pewnie około
    15-17 w piątek=masakra?)

    Pozdrawiam serdecznie

  • 7. Data: 2013-07-10 15:47:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-07-10 15:28, Wojtek K pisze:

    > Póki co wybieram B ze strachem, iż spotkam korek na bramkach (dotrę tam pewnie
    około 15-17 w piątek=masakra?)

    Dość często robię trasę Gdańsk-Toruń i w drugą
    stronę, jadąc A1.
    NIGDY nie widziałem korka na bramkach.

    JK

  • 8. Data: 2013-07-10 17:26:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek K" <W...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >
    > Normalnie nawet bym się nie zastanawiał, ani nad B, ani nad C; wolałbym
    > nie zapłacić ani 1 zł za chory system autostrad w Polsce

    Jedź do Włoch czy Francji, to zobaczysz co to jest chory system.
    10 Eur za 100 km.

  • 9. Data: 2013-07-10 18:07:26
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2013-07-10 17:26, Cavallino pisze:

    > Jedź do Włoch czy Francji, to zobaczysz co to jest chory system.
    > 10 Eur za 100 km.

    W porównaniu do ich zarobków? Taniocha
    Za A2 płacę 30 zł za 100 km, odnieś teraz tą kwotę do mediany
    wynagrodzeń w Polsce.

  • 10. Data: 2013-07-10 19:07:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > W porównaniu do ich zarobków? Taniocha

    Zwłaszcza jak zarabiasz w Polsce, a po ichniejszej autostradzie w drodze na
    wakacje musisz przejechać 5 razy tyle ile da się po polskich.

    > Za A2 płacę 30 zł za 100 km

    Czyli nadal sporo taniej niż tam.
    W Chorwacji zresztą też taniej nie jest, a oni już zarabiają podobnie jak
    my.