  • 1. Data: 2013-07-10 00:23:56
    Temat: Lato
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    prawdziwe nastalo i doswiadczylem - kupilem sobie kiedys taki
    woltomierz do zapalniczki, polezal na sloncu - i dzis juz "szkielko"
    zrobilo sie grubsze ale mniejsze niz diura ktora wypelnial :-(

    Kiedys mi sie podobnie zrobilo z kompasem. Niezle temperatury panuja w
    zamknietym samochodzie.

    J.

  • 2. Data: 2013-07-11 09:08:24
    Temat: Re: Lato
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobilo sie grubsze ale mniejsze niz diura ktora wypelnial :-(
    >
    > Kiedys mi sie podobnie zrobilo z kompasem. Niezle temperatury panuja w

    Głebokie te przemyślenia :-)