  • 1. Data: 2010-10-10 16:05:33
    Temat: Który aparat z dobrym wyświetlaczem?
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Szanowni Znawcy aparatów!

    Chciałbym prosić o podpowiedź, bo szukam takiego
    aparatu przewodowego, który ma dobry wyświetlacz.

    Wyjaśniam, że "dobry" oznacza dla mnie tyle co
    czytelny z odległości co najmniej pół metra,
    a najlepiej z metra, i to wtedy nawet, kiedy czyta
    osoba słabiej widząca. Na przykład dobry wyświetlacz
    mają (dla mnie) aparaty Eurit 40 czy Eurit 25. Są to
    co prawda aparaty ISDN, ale przecież są chyba
    i analogowe z tak dobrymi wyświetlaczami. Wiem,
    że takie wyświetlacze często są najdroższą częścią
    aparatu. Ale wiem też, że jest to bardzo ważna część,
    przynajmniej dla mnie.

    Oprócz tego chciałbym, żeby aparat miał funkcję
    wyświetlania numeru, czyli tak zwanej prezentacji
    numeru, z którego do mnie ktoś dzwoni. Głównie
    po to jest mi potrzebny dobry wyświetlacz.

    O ile wiem, Eurity produkowano tylko do ISDN. A może
    nie tylko? W Allegro innych nie ma. Może być używany,
    byle był w dobrym stanie.

    Pozdrawiam Znawców,

    Jan

  • 2. Data: 2010-10-10 17:13:01
    Temat: Re: Który aparat z dobrym wyświetlaczem?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jan <j...@w...pl> wrote:

    > O ile wiem, Eurity produkowano tylko do ISDN. A może
    > nie tylko? W Allegro innych nie ma. Może być używany,
    > byle był w dobrym stanie.

    Moze wyjsciem byc bramka Fritz, mozna na allegro kupic juz
    za niewiele ponad 100zl, ma wejscie na linie pstn i na
    telefon ISDN (np. fritz 7050, nie wiem jak inne). Eurity
    faktycznie są wygodne.

    a.

  • 3. Data: 2010-10-10 17:51:50
    Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Ja uzywam nieprodukowanego juz Panasonica KX-TMC40 i jak dla mnie byl
    najlepszy z calej reszty, wlasnie ze wzgledu na wyswietlacz (typu dot
    matrix). Teraz zastepuje go bodaj KX-TS620. Ten, ktorego ja uzywam, oprocz
    danych, ktore mozna znalezc w instrukcji (CLIP, 50 pamietanych numerow z
    nazwa, ilestam pamieci, sekretarka wyswietlajaca numer, z ktorego nagrano
    wiadomosc) potrafi rowniez oblugiwac CPN (czyli wyswietla nazwe przesylana w
    CLIPie, mnie to kiedys akurat bylo potrzebne), natomiast nie obsluguje CLIPa
    CW (co ciekawe, bezprzewodowy KX-TCA150 z tamtego okresu ma ta funkcje). Nie
    wiem, jak z nowszym modelem, ale moj wymaga zasilania (zasilacz byl
    dolaczony do kompletu).

    --
    Pozdrawiam,
    dremka

  • 4. Data: 2010-10-11 10:17:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Wyjaśniam, że "dobry" oznacza dla mnie tyle co
    > czytelny z odległości co najmniej pół metra,
    > a najlepiej z metra, i to wtedy nawet, kiedy czyta

    Do komputera podłącz

  • 5. Data: 2010-10-12 11:00:23
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na przykład dobry wyświetlacz
    > mają (dla mnie) aparaty Eurit 40 czy Eurit 25.

    Lepszy wyświetlacz od Eurita 40 ma Eurit 4000. Do tego dużo wygodniejszą
    obsługę (rolka z 2 przyciskami).

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 6. Data: 2010-10-12 19:11:30
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-12 13:00, pawbrok pisze:

    > Lepszy wyświetlacz od Eurita 40 ma Eurit 4000. Do tego dużo wygodniejszą
    > obsługę (rolka z 2 przyciskami).

    Dla jednych lepszy, dla innych niekoniecznie. Jakość
    napisów jest według mnie taka sama, tyle że Eurit 4000
    ma więcej linii. A nie o to mi chodzi. Na dodatek
    Eurit 4000 musi mieć zasilanie dodatkowe, a Eurit 40
    nie musi, co w przypadku, dla którego szukam sprzętu,
    ma duże znaczenie.

    Ale to nie o takie porady mi szło. Chcę ja bowiem
    kupić aparat typu nie-ISDNowego. Ale nie trafiam jakoś
    na takie, które miałyby tak dobre wyświetlacze jak
    te Eurity. Owszem, widziałem coś takiego niemieckiego,
    ale niestety był to aparat bez prezentacji numeru
    wywołującego. Wyświetlacz służył tam do podawania
    czasu i daty i do obsługi książki telefonicznej.

    No i nadal nie wiem o takim aparacie...

    Jan