  • 1. Data: 2015-03-29 10:42:36
    Temat: Który wybrać?
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Do wyboru LUMIX DMC-FZ18 lub NIKON COOLPIX L100. Oba używane, cena
    podobna. Zastosowania standardowe, raczej pamiątkowe.

  • 2. Data: 2015-03-29 13:41:05
    Temat: Re: Który wybrać?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-03-29 10:42, Badabum wrote:
    > Do wyboru LUMIX DMC-FZ18 lub NIKON COOLPIX L100. Oba używane, cena
    > podobna. Zastosowania standardowe, raczej pamiątkowe.

    No to albo standardowe albo pamiątkowe.
    "Standardowe pamiątkowe" to załatwisz telefonem. Nie będziesz miał
    problemu z pstrykaniem pamiątkowym, jak Ci się aparat nie zmieści
    do kieszeni (nawet dużej)?

    Te 6-8 lat temu Panasonic był z wyższej półki.
    Ma wizjer i dedykowany akumulator.
    Nikon nie ma wizjera (za to minimalnie większy LCD) i jest na ogniwa AA.
    Zastanów się, co będzie dla Ciebie wygodniejsze, i kup.

    Oczywiście ten zakup ma sens, jeśli gdzieś po znajomości możesz je
    dostać za 100 zł. Ceny na allegro (~400 zł) traktuję jako żart...

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2015-03-29 13:53:25
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2015 13:41:05 +0200, Piotr Kosewski

    > [wycięto]

    Może źle zadałem pytanie. Kiedyś, dawno temu, trochę się zajmowałem
    fotografią. Ostatnim aparatem był Fuji s6500fd, ale poszedł do ludzi.
    Chciałbym sobie trochę odświeżyć wspomnienia, jednocześnie nie
    przepłacając. Lumix jest do kupienia (chyba jeszcze jest) za 200 zł z
    futerałem i kartą 1 Gb. Nikon za 230 zł, ale podobno szału nie ma.
    Ogólnie dzięki za podpowiedź.

    --

    Pzdr.