  • 1. Data: 2010-07-06 11:01:19
    Temat: Kupie Passata W8
    Od: "Marcin" <b...@c...pl>

    Kupie passata W8 z manualna skrzynia i duza navi.
    Interesuje mnie tylko dobry stan techniczny.

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2010-07-06 11:06:13
    Temat: Re: Kupie Passata W8
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-06 11:01, Marcin pisze:
    > Kupie passata W8 z manualna skrzynia i duza navi.
    > Interesuje mnie tylko dobry stan techniczny.

    Powodzenia! :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-07-06 11:08:49
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 6 Lip, 11:01, "Marcin" <b...@c...pl> wrote:

    > Interesuje mnie tylko dobry stan techniczny.

    Ale kogo to interesuje?

  • 4. Data: 2010-07-06 11:17:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Grejon napisał:

    > Powodzenia! :)
    Nie powodzenia tylko popowodziowej igly :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-07-06 11:30:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2010 11:01:19 +0200, "Marcin" <b...@c...pl> wrote:

    >Kupie passata W8 z manualna skrzynia i duza navi.
    >Interesuje mnie tylko dobry stan techniczny.

    Cieszymy się razem z Tobą.

    P.S. Czy ta grupa ma gdzieś w nazwie "ogłoszenia"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-07-06 11:36:23
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    Przyjmujemy do wiadomości Twój zamiar i życzymy udanych zakupów.
    Prosimy też, żebyś zapoznał się z netykietą i skonfigurował poprawnie
    czytnik grup dyskusyjnych.
    Więcej pod tym adresem: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-07-06 12:26:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-06 11:01, Marcin wrote:

    > Kupie passata W8 z manualna skrzynia i duza navi.
    > Interesuje mnie tylko dobry stan techniczny.

    a moze wolisz Mondeo W11?

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2010-07-06 15:42:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin wrote:

    > Kupie passata W8 z manualna skrzynia i duza navi. Interesuje mnie tylko
    > dobry stan techniczny.

    Co prawda Passata na sprzedaż nie mam, ale mogę Ci sprzedać szpachelkę do
    zdrapywania z przystanka oraz gąbeczkę do odsączania z diesla.