  • 1. Data: 2010-07-06 10:07:37
    Temat: Wakacyjnie jak jechac W-wa-Łeba
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    Mam nadzieję ze nie zlinczujecie ale trase W-wa-Morze pokonuje raz w
    roku i ostatni raz jechalem w zeszle wakacje, a od tego czasu wiele
    sie pewnie zmienilo.
    Planowany wyjazd w niedziele ok 3-ej nad ranem. Po ok 3-ech godzinach
    (czyli po jakichs 250km) odpoczynek na sniadanie jak sie dzieci beda
    budzic i potem dalej w droge.
    Rok temu jechalem Plonsk-Sierpc-Golub-Grudziadz-A1-Obwodnica3M-Lebork
    Teraz czytam ze na obwodnicy jakies przebudowy remonty. Bym wjezdzal
    na nia pewnie jakos przed poludniem dalej przebijanie sie przez Rumie
    Wejherowy itp tez nie nalezy do najprzyjemniejszych. Jechanie
    tradycyjnie 7-ka tez w koncu doprowadzi mnie do 3m i podobnych
    problemow.
    Popatrzylem na mapy i wymysllilem tak:
    Do Grudziadza (lepiej przez Golub-Wabrzezno czy Brodnica-Jablonowo?) a
    od Grudziadza kawalek stara 1-ka i dalej DW214 Warlubie-Zblewo-
    Koscierzyna-Lebork. Widze ze droga nieco kreta sporo wsi po
    drodze.Ktos cos o niej wiecej moze napisac? Warto tamtedy sie "pchac"?
    Czy na niej sa jakies miejsca mocno korkogenne? - Targeo pokazuje male
    prognozowane przestoje w Skórczu i Koscierzynie.

  • 2. Data: 2010-07-06 10:28:21
    Temat: Re: Wakacyjnie jak jechac W-wa-Łeba
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2010 01:07:37 -0700 (PDT), "Marcin K."
    <k...@g...com> wrote:

> [...]
    >Czy na niej sa jakies miejsca mocno korkogenne? - Targeo pokazuje male
    >prognozowane przestoje w Skórczu i Koscierzynie.

    Ja jechałem w ostatni piątek. Zaryzykowałem DK7, dojechałem do
    Koszwał, tam odbiłem na Pruszcz Gdański (korki na wlocie do 3city), z
    Pruszcza na obwodnicę, z odbwodnicy zjechałem przy Auchan na Żukowo
    (korki na obwodnicy). W Leźnie odbiłem na Łebno, potem na Luzino, w
    Luzinie na DK6 do Lęborka i dalej do Łeby.
    Ostatni odcinek (Lębork - Łeba) to jeden wielki remont, tak więc nie
    jest tam zbyt ciekawie, kilka odcinków ruchu whadłowego.

    P.S. Pozdrowienia z deszczowej własnie, Łeby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-07-06 14:57:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqj.googlegroups.com...

    w zeszlym roku jechalem, nie pamietam dokladnie ale byla to prawie prosta
    pomiedzy leba a warszawa, czyli mniej wiecej: warszawa, plonsk, sierpc,
    rypin, grudziac, koscierzyna, lebork, leba, trasa pusta mila i przyjemna,
    dopiero w leborku zrobilo sie ciasniej

  • 4. Data: 2010-07-06 15:47:34
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 6 Lip, 14:57, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > pomiedzy leba a warszawa, czyli mniej wiecej: warszawa, plonsk, sierpc,
    > rypin, grudziac, koscierzyna, lebork, leba, trasa pusta mila i przyjemna,

    no wlasnie tez widze ze na mapie to praktycznie linia prosta, tyle ze
    jak sie mape "zzoomuje" to widac ze docinek Warlubie-Koscierzyna juz
    taki prosty nie jest, czyli mnostwo wiosek, zakretow (wiele pod katem
    90 stopni) dlatego tez pytam glownie o komfort jazdy ta trasa, czy
    nawierzchnia jest w maire rowna, czy nieejst wasko ze przed
    nadjezdzajacym autobusem z naprzeciwka trzeba uciekac do rowu?

  • 5. Data: 2010-07-06 16:53:14
    Od: mram11 <b...@c...com>

    On 6 Lip, 10:07, "Marcin K." <k...@g...com> wrote:
    > Mam nadzieję ze nie zlinczujecie ale trase W-wa-Morze pokonuje raz w
    > roku i ostatni raz jechalem w zeszle wakacje,
    Dokłądnie Panie i Panowie za kółek:
    Prosimy o aktyalne dane na temat przejazdu centrum Polski -Wybrzeże
    Gdańskie
    które drogi jak przejezdne wiem ze kilometrowo 1 i 7 wychodzi
    podobnie, jka z ewentualnymi robotami i przejezdnoscia.

  • 6. Data: 2010-07-06 17:47:02
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 6 Lip, 15:47, "Marcin K." <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > nawierzchnia jest w maire rowna, czy nieejst wasko ze przed
    > nadjezdzajacym autobusem z naprzeciwka trzeba uciekac do rowu?

    Jeżdżę regularnie latem trasą W-wa Sierpc-Rypin-Golub Dobrzyń-
    Grudziądz-Warlubie-Kościerzyna od piętnastu lat po próbowaniu opcji
    przez Toruń czy 3miasto. Jakieś 10 lat temu robiłem ją spokojnie w
    sobotę o 5 rano w 3,5 godz, teraz trwa to trochę dłużej. Odcinek
    Warlubie - Kościerzyna jest jednym z fajniejszych, bardziej
    widowiskowych i ciekawych jakie znam. Zawsze był też w bardzo dobrym
    stanie poza jednym krótkim kawałkiem za Zelgoszczą-(em?). Zaraz za
    Warlubiem jest fajna długa równa prosta. Ruch jest ogólnie relatywnie
    mały, daje się spokojnie wyprzedzać. W tym roku jeszcze nie jechałem
    więc nie mam info o wahadłach i robotach drogowych ale sama trasa jest
    jak najbardziej OK a była w takim stanie, że strasznie dużo pracy
    raczej nie wymagała. W Kościerzynie lepiej jest na pierwszym rondzie
    pojechać prosto i generalnie kierować się głównymi ulicami prosto i w
    prawo aż się wyjedzie na drogę na Łebę ulicą Wybickiego przy kościele.
    Zobacz w googlemaps o co biega.

  • 7. Data: 2010-07-06 19:09:15
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 01:07:37 -0700 (PDT), Marcin K. napisał(a):

    > Mam nadzieję ze nie zlinczujecie ale trase W-wa-Morze pokonuje raz w
    > roku i ostatni raz jechalem w zeszle wakacje, a od tego czasu wiele
    > sie pewnie zmienilo.

    Jedź do Chorwacji, albo Bułgarii. Ja miejscowy z Gdyni jestem i już nie mam
    pomysłów jak omijać korki. W sobotę na końcu obwodnicy w Chylonii było na
    godzinę stania, w poniedziałek obwodnica stanęła koło Osowej - z pół
    godziny stania. Od kilku dni kawałek Gdynia - Rumia potrafi się na godzinę
    stania zablokować. Dzisiaj pod Kartoszynem był wypadek i kolegę, który
    musiał z Białogóry do Gdyni się dostać, prowadziliśmy na telefonie bocznymi
    drogami, bo wszytkie znane tanim nawigacjom nie nadawały się do jazdy.
    A tak na serio, by choć trochę Ci pomóc: spróbuj jechać nocą, tak by o
    świcie być na miejscu. Jest to męczące, ale daje nadzieję na w miare puste
    drogi. Unikaj głównych dróg: A1 kusi, ale to tylko 90km, a na brankach,
    przy odrobinie pecha można utknąć na dłużej. Obwodnica jest przebudowywana
    w trzech miejscach: unikaj.

    > Do Grudziadza (lepiej przez Golub-Wabrzezno czy Brodnica-Jablonowo?) a

    Zdecydowanie Golub-Wąbrzeźno. Brodnica potrafi się mocno zakorkować.

> [...]
    > Czy na niej sa jakies miejsca mocno korkogenne? - Targeo pokazuje male
    > prognozowane przestoje w Skórczu i Koscierzynie.

    Wygląda nieźle. DW214 dawno nie jechałem, ale chyba jest znośna.
    Kościerzyna lubi się korkować, ale raczej po linii DK20, więc nawet jak
    korek będzie, to Ty musisz nim przejechać tylko kilkaset metrów.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2010-07-06 19:12:05
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 07:53:14 -0700 (PDT), mram11 napisał(a):

    > które drogi jak przejezdne wiem ze kilometrowo 1 i 7 wychodzi
    > podobnie, jka z ewentualnymi robotami i przejezdnoscia.

    1 chyba lepsza. DK7 to zwykle mnóstwo godzin stania i czekania aż kogoś z
    asfaltu zdrapią. W sobotę były trzy duże wypadki na DK7 i pewnie stado
    jakiś mniejszych.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2010-07-06 19:42:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie po to jest A1, zeby sobie odpuscic...

    MJ

  • 10. Data: 2010-07-06 20:46:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Jul 2010 01:07:37 -0700 (PDT), w
    oglegroups.com>, "Marcin
    K." <k...@g...com> napisał(-a):

    > Planowany wyjazd w niedziele ok 3-ej nad ranem. Po ok 3-ech godzinach
    > (czyli po jakichs 250km) odpoczynek na sniadanie jak sie dzieci beda
    > budzic i potem dalej w droge.

    Automapa z Trafficiem podaje, że najlepiej DK7+DK6. 464km/6h24m

    O tej godzinie chyba nie ma co kombinować...

    A przez A1 461km/6h23m :)
    (Sierpc->Rypin->Brodnica->Grudziądz)