  • 1. Data: 2010-07-06 09:34:33
    Temat: porażka.....
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8102505,Zla_passa_Toyo
    ty_trwa.html

    sprężyny się rozsypują a zawory wyginają.... bez komentarza...

    Naprawdę ciężko w 21 wieku zrobić dobrą sprężynę phi...

  • 2. Data: 2010-07-06 09:58:40
    Temat: Re: porażka.....
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Szymon Łuczak pisze:
    > Naprawdę ciężko w 21 wieku zrobić dobrą sprężynę phi...

    no cóż nawet najlepszym się zdarza :)
    przypomniała mi się ta reklama trankingu niezawodności

    toytota, toyota, .... toyota, hmm inna marka, toyota ......

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-07-06 10:06:22
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-06 09:58, krzysiek82 pisze:

    > no cóż nawet najlepszym się zdarza :)
    > przypomniała mi się ta reklama trankingu niezawodności
    >
    > toytota, toyota, .... toyota, hmm inna marka, toyota ......

    Teraz mają takę reklamę, ale nie chodzi o niezawodność, tylko jakieś
    patenty. Ale nie mówmy o nich źle bo prezes znowu się popłacze:)

    A.

  • 4. Data: 2010-07-06 10:06:54
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > no cóż nawet najlepszym się zdarza :)
    > przypomniała mi się ta reklama trankingu niezawodności
    >
    > toytota, toyota, .... toyota, hmm inna marka, toyota ......

    Oni chyba od dołu tego rankingu czytali...:)
    Wygląda na to że i toyota schodzi na psy
    a pomyśleć że japońską corolką (dwójką)
    przejechałem 400.000 i po tych 400k
    wymieniłem..... uwaga tłumik.

  • 5. Data: 2010-07-06 10:08:52
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Michał Gut pisze:
    > przeciez to nie oni robia sprezyny ale podwykonawcy
    > i pewnie to on pokryje koszty operacji - ale marka cierpi

    Następny dowód na to że jak chcesz mieć zrobione dobrze to zrób to sam
    BTW:
    bo wiadomo o co chodzi!
    a dlaczego ?
    cytuje się pod wypowiedzą!

  • 6. Data: 2010-07-06 10:16:02
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Michał Gut pisze:
    > moloch ktory mialby fabryki poszczegolnych podzespolow bylby tak duzy,
    > ze istnialoby duze ryzyko upadku takiej firmy. ile sprezynek potrzeba to
    > samochodu ? 50? nie bedzie nawet tyle. musieli by sprzedawac je gdzies
    > indziej - czyli zamiast korporoacja zajmujaca sie smaochodami
    > zajmowaliby sie wszystkim wlacznie z tkactwem.... idac dalej tym tokiem
    > rozumoiwania powinni takze wydobywac samodzielnie rude miedzi by miec
    > pewnosc ze bedzie to towar dobrej jakosci.

    No i ze sprężyny zrobiłeś Waść hutę miedzi świetnie :)
    A o czymś takim jak kontrola jakości kolega słyszał ? Ktoś tam d... dał
    na kontroli.

  • 7. Data: 2010-07-06 10:23:44
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > powinni takze wydobywac samodzielnie rude miedzi by miec pewnosc ze bedzie

    Ford tak miał. Od huty po samochód. A rozłożyły go związki zawodowe.

  • 8. Data: 2010-07-06 10:45:00
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    CeSaR pisze:

    > Ford tak miał. Od huty po samochód. A rozłożyły go związki zawodowe.

    I jakoś się opłacało i dało zrobić. A dziś nie opłaca się iść do kibla.
    Do idiotyzmów dochodzimy z tą "ekonomią"

  • 9. Data: 2010-07-06 10:53:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >
    > sprężyny się rozsypują a zawory wyginają.... bez komentarza...
    >
    > Naprawdę ciężko w 21 wieku zrobić dobrą sprężynę phi...

    Naprawdę ciężko to jest do tego się przyznać i zrobic na to akcję serwisową.
    Zauważ że 99% akcji serwisowych dotyczy tylko i wyłącznie bezpieczeństwa.
    Wady fabryczne ma każde auto i jeśli inne marki się do tego nie przyznają to
    nie znaczy że ich nie ma.

  • 10. Data: 2010-07-06 10:57:27
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Agent pisze:

> [...]
    > bezpieczeństwa. Wady fabryczne ma każde auto i jeśli inne marki się do
    > tego nie przyznają to nie znaczy że ich nie ma.

    To też prawda, że potrafią się przyznać do błędu. Mam jednak nieodparte
    wrażenie że to ma wpływ na bezpieczeństwo.