  • 21. Data: 2024-03-03 16:50:56
    Temat: Re: [Kupię] Układ PHY STE100P
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Wygląda na to, że udało mi się znaleźć dokumentację gniazdka SD użytego
    w tym projekcie.

    http://www.tc-tek.com/pdf/TC-X6173-15XXXX(SD).pdf

    Pytanie czy będzie się je dało jeszcze gdzieś kupić, albo znaleźć
    kompatybilny zamiennik...

  • 22. Data: 2024-03-03 17:10:24
    Od: dicon <d...@o...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 16:50, Atlantis pisze:
> [...]
    >
    > http://www.tc-tek.com/pdf/TC-X6173-15XXXX(SD).pdf
    >
    > Pytanie czy będzie się je dało jeszcze gdzieś kupić, albo znaleźć

    Odezwij się na priv. prześlę Ci fotkę, bo chyba leży w przydasiach.
    Jan