  • 1. Data: 2014-04-24 17:20:23
    Temat: Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema posiadam maszynę enduro i chciałbym kupić do niej licznik prędkości,
    nie chcę żadnych liczników z jakimiś nie wiadomo jakimi wyposażeniami
    chodzi mi o tani licznik by wskazywał tylko prędkość motocykla więc
    doradzcie czy da rade do 70 - 80 zł.

  • 2. Data: 2014-04-24 23:02:19
    Temat: Re: Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "DanY336" <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > nie chcę żadnych liczników z jakimiś nie wiadomo jakimi wyposażeniami
    > chodzi mi o tani licznik by wskazywał tylko prędkość motocykla więc

    wstaw licznik rowerowy np sigma

  • 3. Data: 2014-04-25 12:41:07
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    > wstaw licznik rowerowy np sigma

    ok ok a da sie go podłonczyć do Yamahy DT 80??

  • 4. Data: 2014-04-25 12:56:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-25 12:41, DanY336 pisze:

    > ok ok a da sie go podłonczyć do Yamahy DT 80??

    spewnością

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-04-25 20:07:27
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    > spewnością

    THX ziom :D

  • 6. Data: 2014-04-28 15:55:37
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    DanY336 <danielowato@_nospam_o2.pl> wrote:

    > THX ziom :D

    Najbardziej lubię, jak nie widzą, że się z nich robi jaja :)

    http://motogof.tumblr.com/