  • 1. Data: 2014-04-24 20:46:59
    Temat: Re: Dane serwisowe XS 400
    Od: gzes20 <gzes20@_NOSPAM_wp.pl>

    Hej jestem świeżym posiadaczem xs 400 2A2 z 81' poszukuję manuala i jakoś
    topornie mi to idzie, jeśli masz jeszcze gdzieś zakitrany na kompie to
    mógłbyś mi podrzuć na skrzynkę? g...@w...pl (gzes20 na wp.pl).
    Miałem kiedyś za małolata styczność z motorkami i teraz powrót tylko już
    do ciut innych, traf padł na Yamahe Xs.
    Musze ją przepadać, podstroić bo poprzedni właściciel niezbyt dbał o stan
    silnika.
    Pali ma nawet niezłego kopa, ale ma za bogato na prawym cylindrze
    (prawdopodobnie) bo powoli schodzi z obrotów a do tego z prawej rury (jak
    się przytka czymś) to widać mokrą plamę.
    Z góry dzięki za pdf-a no i jakieś dobre rady do modelu mile widziane.
    Pozdrawiam Grzegorz

    mkun napisal

  • 2. Data: 2014-04-25 14:18:04
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Masz tu pelna serwisowke na wszystkie wersje sohc.
    http://pl.scribd.com/doc/146396554/Yamaha-XS-400-H-S
    H-Service-Manual-ENG-XS360-2D-XS400-D-E-2E-F-2F-G-SG
    -Supplement-ENG-by-Mosue

    Tmek

    z.pl...