  • 1. Data: 2009-05-02 19:41:51
    Temat: polska język - trudna język :)
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    http://allegro.pl/item624587331_honda_cbr_125_r_serw
    isowany.html

    > Odpowietrzone zostały tarcze hamulcowe
    > (z powodu przepalenia żywotnosci)

    no taki serwis to ja rozumiem :)))

  • 2. Data: 2009-05-02 19:55:00
    Temat: Re: polska język - trudna język :)
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:
    > http://allegro.pl/item624587331_honda_cbr_125_r_serw
    isowany.html

    >> Odpowietrzone zostały tarcze hamulcowe
    >> (z powodu przepalenia żywotnosci)

    PRZED PRZYJAZDEM OBEJRZENIA MOTORU

    tego sie nie da wymyslec w celach marketingowych, chyba tylko
    automatycznym tłumaczem z pl na en i na odwrót. Musze kiedys sprobowac.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-04 08:42:00
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Mustafa pisze:
    > http://allegro.pl/item624587331_honda_cbr_125_r_serw
    isowany.html

    też muszę tego spróbować w swojej crf, tylko nie wiem gdzie szukać
    zaworu odpowietrzającego ;-)

    cyt.:"Został wymieniony olej na nowy"

    A to można na jakiś stary też wymieniać? Jeżeli tak to nieco spadną
    koszty eksploatacji.

    --
    pozdrawiam
    Marek