  • 1. Data: 2014-11-18 16:51:28
    Temat: LCD
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeśli podajemy na nóżkę jasności napięcie 0-5V, a na wyświetlaczu nic
    się nie zmienia - i pokazują się jedynie czarne prostokąty - to LCD jest
    uszkodzony, czy ma inny rozkład wyprowadzeń?

    jak zidentyfikować LCDka, nie mając dostępu do spodniej strony? LCD 2x8

  • 2. Data: 2014-11-18 17:26:32
    Temat: Re: LCD
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    lcd 2x8 blue non standard pinout
    nie zwraca żadnych wyników - Ktoś wie jakie mogą być inne rozmieszenia
    sygnałów?

  • 3. Data: 2014-11-18 19:01:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > lcd 2x8 blue non standard pinout
    > nie zwraca żadnych wyników - Ktoś wie jakie mogą być inne rozmieszenia
    > sygnałów?

    Różne, od innych do przedziwnych.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2014-11-18 19:36:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o grancik się dostało...

  • 5. Data: 2014-11-18 19:40:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wyrwałem leszcza...
    poza napisami po chińsku popierającym słuszną drogę jaką obrało po/eu...
    ma napis B0802A...
    nigdzie nie ma opisu...
    Ktoś widział takie cudo?

  • 6. Data: 2014-11-18 20:19:21
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > wyrwałem leszcza...
    > poza napisami po chińsku popierającym słuszną drogę jaką obrało po/eu...
    > ma napis B0802A...
    > nigdzie nie ma opisu...
    > Ktoś widział takie cudo?

    Tu masz wszystko wyjaśnione:

    http://i.ytimg.com/vi/OsaLuJNPobs/hqdefault.jpg

  • 7. Data: 2014-11-18 20:22:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-18 16:51, platformowe głupki wrote:
    > jeśli podajemy na nóżkę jasności napięcie 0-5V, a na wyświetlaczu nic
    > się nie zmienia - i pokazują się jedynie czarne prostokąty

    Zazwyczaj tak się zachowa wyswietlacz przed procedurą inicjacji. Albo
    się połowa "zaswieci", albo cały. Bez zainicjowania cieżko stwierdzić
    czy działa czy nie, platformowy głupku.

    I zwróć uwage, platormowy glupku, że niektóre wymagają na ta nogę napięć
    *ujemnych*. Jeśli podczs plynnej zmiany w zakresie od 0 do 5V prostokąty
    się pojawiają to masz szansę że to nie jest wyświetlacz z napięciem ujemnym.

  • 8. Data: 2014-11-18 20:23:09
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-18 20:19, Hans Kloß pisze:

    > "platformowe głupki" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >>

    > Tu masz wszystko wyjaśnione:
    >
    > http://i.ytimg.com/vi/OsaLuJNPobs/hqdefault.jpg

    litości, nie przy kawie :D

    @

  • 9. Data: 2014-11-18 20:26:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, już nieaktualne, gdyby Ktoś szukał kiedyś, to jest to standard,
    piony są tak samo jak w innych LCD...

    oczywiście jak zwykle, jeb... zimy lut... a ja musiałem tego ch...
    wylutować... masakra...

    P.S. przy okazji, jak wylutowuje się poprwnie takiego 20 pinowego goldpina?

  • 10. Data: 2014-11-18 20:34:46
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 18.11.2014 o 20:26, platformowe głupki pisze:
    > P.S. przy okazji, jak wylutowuje się poprwnie takiego 20 pinowego goldpina?

    Lutownicą i odsysaczem, lub na bogato: podgrzewanym automatycznym
    odsysaczem?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate