  • 1. Data: 2014-01-29 08:27:10
    Temat: Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Czy fakt, że od czasu do czasu rozłącza mysz bezprzewodowa na blutooth
    może mieć jakiś związek z nieprzewidywalnym działaniem klawisza spacji?
    Latop to VAIO. Od od nowości miał przypadłość polegającą na tym, że po
    uruchomieniu laptopa naciśnięcie klawisza spacji nie dawało żadnego
    skutku. Ale wystarczyło nacisnąć mocno, albo kilka razy i "zaskakiwał" i
    dalej już działał. Aż do czasu, kiedy losowo znów przestał łączyć i
    wtedy od nowa. W międzyczasie - ale nie równolegle - przestaje działać
    mysz podłączona przez blutooth. Pomaga restart laptopa...
    Czy jest szansa, że to obluzowana taśma, lub coś równie prostego i sam
    to naprawię?

  • 2. Data: 2014-01-29 11:33:09
    Temat: Re: Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 08:27, Poldek pisze:

> [...]
    > mysz podłączona przez blutooth. Pomaga restart laptopa...
    > Czy jest szansa, że to obluzowana taśma, lub coś równie prostego i sam

    Klawiatura faktycznie może być uszkodzona. Jeśli masz ten komputer
    jeszcze na gwarancji, to tam go wyślij.
    Sony ma bardzo szybki i dobry serwis. Twoje Vaio pojedzie do Frankfurtu.
    U mnie od czasu zgłoszenia usterki poniedziałek, we wtorek był kurier, a
    w piątek miałem komputer naprawiony.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 3. Data: 2014-01-29 11:56:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    gadacz nabazgrał(a):

> [...]
    > U mnie od czasu zgłoszenia usterki poniedziałek, we wtorek był kurier, a w

    Potwierdzam, ja wysłałem swojego w piątek i następny piątek już był w domu.

  • 4. Data: 2014-01-29 14:24:58
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    gadacz wrote:

    > Klawiatura faktycznie może być uszkodzona. Jeśli masz ten komputer
    > jeszcze na gwarancji, to tam go wyślij.

    Laptop jest już po gwarancji. Usterka ma tą złośliwą cechę, że nie jest
    oczywista. Nieraz przez kilka dni wszystko działa całkiem normalnie.
    Szczególnie w okresie, kiedy była jeszcze gwarancja występowanie usterki
    było na tyle rzadkie i trudno uchwytne, że trudno było reklamować.
    Wysłałbym komputer do Frankfurtu, a oni by mi odesłali z powrotem z
    adnotacją, że wszystko jest OK. Kiedyś też bardzo mało pisałem na tym
    komputerze, więc przycinająca się spacja nie zwracała na siebie uwagi.
    Ostatnio problem się nasilił, co się zbiegło z tym, że jest częściej
    wykorzystywany do pisania tekstu. Moje pytanie dotyczy przede wszystkim
    tego, czy jest szansa, że to typowa prosta usterka - np. poluzowana
    taśma - którą będę stanie sam naprawić. Czy też lepiej nic nie robić i
    się męczyć. Płatna naprawa w serwisie Sony odpada.

  • 5. Data: 2014-01-29 14:27:53
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Poldek nabazgrał(a):

> [...]
    > taśma - którą będę stanie sam naprawić. Czy też lepiej nic nie robić i się
    > męczyć. Płatna naprawa w serwisie Sony odpada.

    Taśma raczej odpada bo by nie działaj jakiś blok klawiszy a nie tylko
    spacja. Nie wylało ci się coś kiedyś ? ja miałem mały rozprysk coli i cały
    czas mi się kursor przycinał choć wszystko było czyściutkie.

  • 6. Data: 2014-01-29 16:12:43
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > U mnie od czasu zgłoszenia usterki poniedziałek, we wtorek był kurier, a w

    Jak u mnie w firmie padł laptop sony to po naprawieniu odesłali go przez
    pomyłke do Rumunii. Szybko stamtąd nie wrócił ale za to dosyć szybko
    zepsuło się ponownie dokładnie to samo. Biorąc po uwagę cene tego komputera
    (9999 zł w promocji w vobisie) to ogólnie kiepsko.

  • 7. Data: 2014-01-29 19:58:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 11:33:09 +0100, gadacz <g...@o...pl>
    wrote:

    >Sony ma bardzo szybki i dobry serwis. Twoje Vaio pojedzie do Frankfurtu.
    >U mnie od czasu zgłoszenia usterki poniedziałek, we wtorek był kurier, a
    >w piątek miałem komputer naprawiony.
    Ja czekałem 3 tyg na wymianę napędu DVD w Vaio.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 8. Data: 2014-01-29 21:38:35
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 19:58, WAM pisze:

    > Ja czekałem 3 tyg na wymianę napędu DVD w Vaio.

    hmm...
    Nie będę tutaj mówić, że każdy komputer jest serwisowany w taki sposób
    jak u mnie albo Chris'a. Zawsze znajdzie się taka sytuacja
    z której klient nie jest zadowolony.
    Ale nawet Twoje 3 tygodnie, to jest jeszcze pikuś.
    Znajoma czeka na wymianę karty graficznej już 3 miesiące,
    ale to nie vaio.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 9. Data: 2014-01-30 08:29:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    WAM nabazgrał(a):

    > Ja czekałem 3 tyg na wymianę napędu DVD w Vaio.

    Mi wymieniali BD-ROM bo nie czytał płyt dwuwarstwowych i jak trwało to
    tydzień, miałem farta :)

  • 10. Data: 2014-02-03 11:27:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Poldek nabazgrał(a):

    > Druga sprawa - jeżeli spacja nie działa, to użycie sprzętowego
    > przełącznika Wireless off-on (wyłącza i włącza zarazem WiFi i blutooth)
    > ożywia spację...

    To dziwne .. najlepiej serwis bo programowo to nie powinno mieć znaczenia.

    > W tym laptopie mam też problem z myszką bezprzewodową działającą na
    > blutooth. Losowo przestaje działać. Czasami dzieje się to w odstępach
    > kilkudniowych, czasami kilka razy na dzień.

    Też tak miałem i dla tego olałem myszkę BT, zobacz ustawienia zasilania czy
    masz ustawione max wydajność bo to może być to.